Kitajske blagovne znamke so okrepile svojo prisotnost v jugovzhodni Aziji
gospodarstvo posel

Kitajske blagovne znamke so okrepile svojo prisotnost v jugovzhodni Aziji

Kitajske potrošniške blagovne znamke, zlasti na področju gospodinjskih aparatov in kozmetike, so močno razširile svoj globalni doseg v jugovzhodni Aziji. To območje, ki so mu nekoč prevladovale japonske, južnokorejske in evropske družbe, zdaj beleži porast kitajskih blagovnih znamk, kar kaže na spremembe v tržni dinamiki regije.

Izvorni članki

Chinese Consumer Brands Rapidly Expand In South...
nemosnewsnetwork.com | 19. 7. 2025 1:20
Chinese Consumer Brands Rapidly Expand In South...
zerohedge.com | 19. 7. 2025 1:20

Podobni članki

Kitajska gospodarska rast presegla pričakovanja, medtem ko se teksaška proizvodnja krepi
gospodarstvo
Kitajska gospodarska rast presegla pričakovanja, medtem ko se teksaška proizvodnja krepi

28. jul 20:07

Kitajska je julija presegla tržna pričakovanja z 5,2-odstotno medletno rastjo, ki so jo poganjali močna trgovina in industrijska proizvodnja, kljub izzivom v nepremičninskem sektorju, zlasti na trgu jekla. Medtem se je proizvodna aktivnost v Teksasu julija znatno okrepila, saj je indeks proizvodnje poskočil na najvišjo raven v več kot treh letih. Poslovni vodje v Teksasu pozivajo k nižjim obrestnim meram za nadaljnjo spodbudo rasti.

ZDA in Kitajska nadaljujeta pogajanja o podaljšanju trgovinskega premirja
politika gospodarstvo
ZDA in Kitajska nadaljujeta pogajanja o podaljšanju trgovinskega premirja

28. jul 11:14

Visoki ameriški in kitajski gospodarski uradniki so se srečali v Stockholmu, da bi razpravljali o dolgotrajnih gospodarskih sporih, ki so v središču trgovinske vojne med državama. Glavni cilj pogajanj je podaljšanje trimesečnega premirja, s čimer bi se izognili uvedbi bistveno višjih carin. Kitajska se sooča z rokom 12. avgusta, medtem ko je Kitajska med drugim objavila komentarje, ki pozdravljajo poglobljeni dialog, hkrati pa poudarjajo priznanje dolgoročne narave pogajanj.

Trgovina med Kitajsko in Rusijo kljub nazadovanju še naprej pomembna za Moskvo
mednarodni odnosi gospodarstvo
Trgovina med Kitajsko in Rusijo kljub nazadovanju še naprej pomembna za Moskvo

30. jul 18:10

Čeprav so upadli pošiljke nafte in avtomobilov v začetku leta 2025 negativno vplivale na skupne trgovinske številke, Kitajska ostaja ključnega pomena za vzdrževanje ruskega gospodarstva in vojaških prizadevanj. Medtem ko je Rusija v preteklosti veljala za glavnega dobavitelja orožja Kitajski, so se v zadnjih letih odnosi spremenili. Po podatkih SIPRI je Rusija od zgodnjih devetdesetih let prejšnjega stoletja do leta 2015 Kitajski prodala orožje v vrednosti približno 60 milijard ameriških dolarjev.

Nvidia nadaljuje z naročili čipov H20 za Kitajsko, Trumpova administracija odpravila prepoved
gospodarstvo tehnologija
Nvidia nadaljuje z naročili čipov H20 za Kitajsko, Trumpova administracija odpravila prepoved

29. jul 13:10

Nvidia je naročila 300.000 čipov H20 AI pri podjetju Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC), kar sledi odločitvi Trumpove administracije, da odpravi prepoved prodaje teh čipov Kitajski, ki naj bi začela veljati aprila 2025. Čipi H20 so posebej razviti za kitajski trg z omejenimi zmogljivostmi v primerjavi z drugimi modeli. Novica prihaja zaradi močnega povpraševanja na kitajskem trgu. Hkrati Apple zapira trgovino na Kitajskem, Procter & Gamble pa ima novega izvršnega direktorja.

Entitete in sentiment

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica je posredno relevantna za Slovenijo, saj kaže na globalne trende v gospodarstvu in spremembe na mednarodnih trgih, ki lahko vplivajo tudi na slovenska podjetja in potrošnike.