Amazon izplačuje 2,5 milijarde dolarjev v okviru poravnave glede naročnin Prime
gospodarstvo pravosodje tehnologija

Amazon izplačuje 2,5 milijarde dolarjev v okviru poravnave glede naročnin Prime

18. nov 18:02

Amazon začenja izplačevati odškodnine v okviru 2,5 milijarde dolarjev vredne poravnave, potem ko ga je Zvezna trgovinska komisija (FTC) obtožila zavajajočih praks pri registraciji uporabnikov za plačljive naročnine Prime in oteževanja postopka preklica naročnin. Uporabniki naj preverijo svojo e-pošto za informacije o izplačilih.

Amazon izplačuje 2,5 milijarde dolarjev v okviru poravnave, potem ko ga je Zvezna trgovinska komisija (FTC) obtožila zavajajočih praks pri registraciji milijonov strank za plačljive naročnine Prime. FTC je trdila, da je Amazon oteževal postopek preklica teh naročnin. Stranke naj preverijo svojo e-pošto za informacije o izplačilih.

Izvorni članki

Podobni članki

Amazon pristal na 2,5 milijarde dolarjev poravnave zaradi zavajanja strank s Prime naročninami
tehnologija gospodarstvo
Amazon pristal na 2,5 milijarde dolarjev poravnave zaradi zavajanja strank s Prime naročninami

26. sep 19:34

Amazon se je dogovoril za 2,5 milijarde dolarjev vredno poravnavo z Zvezno komisijo za trgovino (FTC) zaradi obtožb, da je zavajal stranke pri vpisu v Prime naročnine in oteževal njihovo odpoved. FTC trdi, da je Amazon milijone strank vpisal v Prime brez njihovega soglasja in jim otežil prekinitev naročnine. Poravnava vključuje povračila prizadetim uporabnikom, potencialno do 51 dolarjev. Amazon ne priznava krivde.

Amazon se je poravnal s FTC za 2,5 milijarde dolarjev zaradi "prefinjenih pasti naročnin" in oteženega odpovedovanja Prime
gospodarstvo pravosodje
Amazon se je poravnal s FTC za 2,5 milijarde dolarjev zaradi "prefinjenih pasti naročnin" in oteženega odpovedovanja Prime

30. sep 6:14

Amazon se je poravnal z Zvezno komisijo za trgovino (FTC) za rekordnih 2,5 milijarde dolarjev kazni. FTC trdi, da je Amazon prevaral uporabnike v naročnino na Prime s "prefinjenimi pastmi naročnin" in jim otežil odpoved. Del poravnave, 1,5 milijarde dolarjev, bo namenjen povračilom do 35 milijonov prizadetih strank. Večina globe bo Amazonu davčno odbitna.

Amazon plačal 2,5 milijarde dolarjev za rešitev tožbe zaradi zavajajočih praks pri naročninah Prime
posel gospodarstvo
Amazon plačal 2,5 milijarde dolarjev za rešitev tožbe zaradi zavajajočih praks pri naročninah Prime
5 posodobitev 25. sep 20:20

Amazon bo plačal 2,5 milijarde dolarjev za rešitev tožbe s Komisijo za pravično trgovino (FTC), ki jo je vložila proti njim. Tožba jih je bremenila uporabe manipulativnih in zavajajočih taktik za spodbujanje ljudi k prijavi na Amazon Prime. Poravnava je bila dosežena le nekaj dni po začetku sojenja, ki je potekalo pod prejšnjo, Trumpovo administracijo.

Amazon pred sodiščem zaradi oteženega odpovedovanja naročnine na Prime
tehnologija pravosodje
Amazon pred sodiščem zaradi oteženega odpovedovanja naročnine na Prime

23. sep 17:05

Ameriška Zvezna komisija za trgovino (FTC) je sprožila sodni postopek proti Amazonu zaradi domnevno zavajajočih praks pri odpovedi naročnine na storitev Prime. FTC trdi, da Amazon potrošnikom olajša vpis v Prime, medtem ko odpoved zahteva več korakov, kar naj bi vplivalo na skoraj 40 milijonov uporabnikov. Sojenje se je začelo v ponedeljek.

Amazon plačal 2,5 milijarde dolarjev zaradi zavajajočih praks pri registraciji za Prime
tehnologija gospodarstvo
Amazon plačal 2,5 milijarde dolarjev zaradi zavajajočih praks pri registraciji za Prime

26. sep 19:34

Amazon se je dogovoril za izvensodno poravnavo v višini 2,5 milijarde dolarjev zaradi obtožb, da je milijone strank zavajal pri prijavi na storitev Prime. Ameriška Zvezna komisija za trgovino (FTC) je Amazon obtožila uporabe nejasnih ponudb in oteževanja postopka odpovedi naročnine. Poravnava vključuje povračilo 1,5 milijarde dolarjev strankam.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Amazon Negativno
FTC Negativno
Prime Negativno
Zvezna trgovinska komisija (FTC) Negativno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Čeprav se poravnava neposredno ne tiče Slovenije, nakazuje na pomembnost varstva potrošnikov pri spletnem nakupovanju in lahko vpliva na prakse drugih podjetij, ki delujejo tudi v Sloveniji.