Ameriške avtomobilske družbe bi lahko plačevale višje carine kot japonske, saj se pogajajo o trgovinskih sporazumih. Dogovor z Japonsko uvaja 15-odstotno carino na uvožene avtomobile, medtem ko morajo ameriški proizvajalci plačati 25-odstotno carino na vozila, izdelana v Kanadi in Mehiki. Te carinske stopnje močno vplivajo na poslovanje podjetij, od igrač do avtomobilov, kar se odraža v njihovih finančnih poročilih. Povečanje carin na kanadska dobra, ki jih predlaga predsednik Trump, je že povzročilo upad kanadskih turistov v Lake George, kar negativno vpliva na lokalno gospodarstvo. Kitajske solarne družbe naj bi iskale načine za obhod ameriških carin s sestavljanjem izdelkov v Indoneziji, kar pa administracija Trumpa skuša preprečiti. Majhni brazilski proizvajalci kave se soočajo s težavami zaradi 50-odstotne carine ZDA na brazilske uvoze, podobno pa velja za bakrena podjetja v Koloradu, ki jih je prav tako doletela 50-odstotna carina.