Nemško združenje za zaščito potrošnikov je vložilo tožbo zoper diskontno verigo Lidl. Združenje meni, da je Lidlova oglaševalska kampanja z naslovom 'Največje znižanje cen v zgodovini' in sloganom 'Takoj trajno 500 izdelkov ceneje' zavajajoča. Trdijo, da slogan ustvarja nerealna pričakovanja pri kupcih, ki bi se lahko počutili ogoljufane, saj naj bi bilo znižanje cen po navedbah združenja nepošteno.
Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja.
Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn.
Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando,
je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna.
Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.
Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.