Bibian se je povezal z japonskim Amazon Businessom za lažji nakup japonskih izdelkov
gospodarstvo tehnologija posel

Bibian se je povezal z japonskim Amazon Businessom za lažji nakup japonskih izdelkov

Tajvansko podjetje Bibian, specializirano za čezmejno e-trgovino z japonskimi izdelki, je vzpostavilo API povezavo z japonskim Amazon Businessom. Tajvanski potrošniki lahko zdaj neposredno kupujejo izdelke, ki jih prodaja japonski Amazon Business, prek Bibianove spletne trgovine in aplikacije "FamilyMart", kar omogoča enostavnejši dostop do japonskih izdelkov.

Podobni članki

Amazon zaključil prevzem Axio in pridobil licenco za neposredno posojanje v Indiji
finance tehnologija
Amazon zaključil prevzem Axio in pridobil licenco za neposredno posojanje v Indiji

4. sep 15:12

Amazon je zaključil 200 milijonov dolarjev vreden prevzem indijskega posojilodajalca Axio, prej znanega kot Capital Float, potem ko je prejel odobritev indijske centralne banke (RBI). S tem Amazon poglablja svojo prisotnost na področju digitalnih posojil v Indiji. Mahendra Nerurkar, podpredsednik Amazona za plačila na trgih v razvoju, je potrdil, da je RBI posel odobril že junija.

Venzee Technologies Inc. prevzema Jasper PIM podjetje in napoveduje zasebno plasiranje ter poravnavo dolga
finance posel
Venzee Technologies Inc. prevzema Jasper PIM podjetje in napoveduje zasebno plasiranje ter poravnavo dolga

3. nov 15:06

Vancouversko podjetje Venzee Technologies Inc. je sporočilo, da je 31. oktobra 2025 sklenilo sporazum s podjetjem Digital Commerce Payments Inc. o prevzemu njihovega Jasper Software as a Service (SaaS) Product Information Management (PIM) poslovnega segmenta. Rešitev Jasper PIM pomaga trgovcem pri organizaciji inventarja. Podjetje Venzee načrtuje tudi zasebno plasiranje v višini 3 milijone dolarjev in poravnavo obstoječih dolgov.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Bibian Pozitivno
Japonski Amazon Business Pozitivno
PChome Network Technology Group nevtralno
Tajvan nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica je posredno relevantna za Slovenijo, saj prikazuje trend čezmejnega spletnega nakupovanja in sodelovanja med podjetji, kar lahko vpliva tudi na slovenske potrošnike in podjetja.