Potrošniška organizacija Hamburg vložila tožbo proti Lidlu zaradi zavajajočega oglaševanja popustov
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda
potrošništvo gospodarstvo

Potrošniška organizacija Hamburg vložila tožbo proti Lidlu zaradi zavajajočega oglaševanja popustov

25. jul 7:18

Potrošniška organizacija Hamburg je vložila tožbo proti diskontni verigi Lidl zaradi sporne akcije "največjega znižanja cen v svoji zgodovini". Organizacija meni, da je bilo oglaševanje zavajajoče in da stranke dejansko ne prihranijo toliko, kot je bilo obljubljeno. Lidl je namreč oglaševal trajno znižanje cen za 500 izdelkov, vendar naj bi oglaševanje potrošnike vodilo v zmoto.

25. jul 3:30

Potrošniška organizacija Hamburg je vložila tožbo proti diskontni verigi Lidl zaradi sporne akcije "največjega znižanja cen v svoji zgodovini". Organizacija meni, da je bilo oglaševanje zavajajoče in da stranke dejansko ne prihranijo toliko, kot je bilo obljubljeno. Lidl je namreč oglaševal trajno znižanje cen za 500 izdelkov, vendar naj bi oglaševanje potrošnike vodilo v zmoto.

Potrošniška organizacija Hamburg je vložila tožbo proti diskontni verigi Lidl zaradi sporne akcije "največjega znižanja cen v svoji zgodovini". Organizacija meni, da je bilo oglaševanje zavajajoče in da stranke dejansko ne prihranijo toliko, kot je bilo obljubljeno. Lidl je namreč oglaševal trajno znižanje cen za 500 izdelkov, vendar naj bi oglaševanje potrošnike vodilo v zmoto.

Izvorni članki

Klage gegen Lidl - Rabattaktion hat Nachspiel
Klage gegen Lidl - Rabattaktion hat Nachspiel
nordbayern.de | 25. 7. 2025 3:33
Klage gegen Lidl - Rabattaktion hat Nachspiel
abendzeitung-muenchen.de | 25. 7. 2025 3:30
Klage gegen Lidl - Rabattaktion hat Nachspiel
freiepresse.de | 25. 7. 2025 3:00
Klage gegen Lidl - Rabattaktion hat Nachspiel
Klage gegen Lidl - Rabattaktion hat Nachspiel
t-online.de | 25. 7. 2025 1:30

Lastnosti poročanja virov

Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja. Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn. Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi ali ne. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando, je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna. Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.

Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.

Tip poročanja

poročanje o novicah:
mnenja in komentarji:
analize:
preiskovalno novinarstvo:
kritično poročanje:
intervjuji:
lokalno poročanje:
reportaže:
dokumentarni filmi:
senzacionalizem:

Zanesljivost

zanesljiv:

Politična orientacija

sredina:
leva sredina:
liberalno:
levo:

Politične preference

neznano:
liberalen:
progresiven:
proevropski:
kritičen:
prozahoden:
socialen:

Neodvisnost

neodvisen:
odvisen:
javen:

Objektivnost

nepristranski:
pristranski:

Podobni članki

Dogovor o carinah med ZDA in EU pretresel avtomobilsko industrijo in povzročil zaskrbljenost potrošnikov
politika industrija
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda
Dogovor o carinah med ZDA in EU pretresel avtomobilsko industrijo in povzročil zaskrbljenost potrošnikov
1 posodobitev 30. jul 5:00

Najnovejši trgovinski dogovor med EU in ZDA je prizadel nekatere panoge v Nemčiji. Glavno vprašanje je, kaj novi carinski dogovor pomeni za potrošnike in ali se bodo nekateri izdelki podražili.

Lidl rešil dopustnico na Hrvaškem pred uničujočim dopustom
mediji zabava
Levosredinsko
Nepotrjeno Verified Propaganda
Lidl rešil dopustnico na Hrvaškem pred uničujočim dopustom
1 posodobitev 30. jul 12:15

Skupina britanskih dopustnikov na Hrvaškem se je med nenadnim dežjem znašla v stiski, ko so jim uničili načrte za sončen dopust. Morali so postati kreativni z obutvijo, pri čemer jim je na nepričakovan način pomagal Lidl. Njihovo rešitev so opisali kot nenavaden modni trenutek.

Aldi in britanski trgovci napovedali spremembe in odpoklice izdelkov
zdravstvo gospodarstvo
Desno
Zanesljiv vir Verified Propaganda
Aldi in britanski trgovci napovedali spremembe in odpoklice izdelkov

30. jul 11:11

Britanski trgovci, vključno z Aldijem, Tescom, Lidlom in Asdo, so napovedali večje spremembe, medtem ko so Tesco, Lidl in Waitrose izdali nujne odpoklice izdelkov zaradi varnostnih tveganj. Aldi naj bi septembra uvedel 'ogromno novo spremembo', ki naj bi presegla ponudbo tekmecev. Poleg tega se pričakujejo spremembe glede uporabe parkirnih mest za invalide v supermarketih, kot so Tesco, Sainsbury's, Aldi in Morrisons. Med odpoklicanimi izdelki so vlažilni robčki Tesco Kind & Pure Facial Cleansing Wipes in drugi živilski ter kozmetični izdelki.

Kupci Lidla v logotipu odkrili 'skrito žival'
zabava posel
Levosredinsko
Nepotrjeno Verified Propaganda
Kupci Lidla v logotipu odkrili 'skrito žival'

29. jul 8:06

Kupci trgovine Lidl v Združenem kraljestvu so presenečeni, saj so v znanem logotipu verige, ki je bil ustanovljen leta 1932 in je znan po ugodnih cenah, opazili 'skrito žival'. Trditve kažejo, da se v rdeče-rumeno-modrem logotipu skriva neznano bitje, kar je sprožilo precejšnje presenečenje med potrošniki.

Potrošniška združenja opozarjajo pred tveganji plačila »kupi zdaj, plačaj pozneje«
družba gospodarstvo
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda
Potrošniška združenja opozarjajo pred tveganji plačila »kupi zdaj, plačaj pozneje«
1 posodobitev 29. jul 6:00

Potrošniška združenja so ponovno izrazila zaskrbljenost glede plačilnih metod »kupi zdaj, plačaj pozneje«, ki so pogosto na voljo pri spletnih nakupih. Poudarila so, da lahko te metode potrošnike pahnejo v dolžniško past in pozvala k strožjim predpisom za preprečevanje naraščanja dolgov med prebivalstvom. Opozorilo je bilo izdano v luči predlaganih novejših ureditev potrošniških kreditov, ki bi lahko povečale tveganje za prezadolženost.

Aldi zvišal plače in uvaja nova pravila, a v Avstraliji umika priljubljen izdelek
potrošništvo gospodarstvo
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda
Aldi zvišal plače in uvaja nova pravila, a v Avstraliji umika priljubljen izdelek
2 posodobitev 29. jul 5:50

Cene mesa in čaja so v juliju šestič zapored zvišale inflacijo hrane v Združenem kraljestvu, dosegle so 4-odstotno rast v primerjavi z lanskim letom, kar je povišanje s 3,7 odstotka v juniju. Strokovnjaki opozarjajo, da bi lahko 'podnebna inflacija' do leta 2050 zvišala cene hrane v Združenem kraljestvu za več kot tretjino. Prav tako so bile napovedane spremembe predpisov glede uporabe parkirnih mest za invalide v supermarketih, kot so Tesco, Sainsbury's, Aldi in Morrisons.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Lidl zelo negativno
Potrošniška organizacija Hamburg Pozitivno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica zadeva podjetje Lidl, ki ima močno prisotnost tudi v Sloveniji, zato je relevantna za slovenske potrošnike, čeprav se nanaša na dogodke v Nemčiji.