Družba, ki izdeluje Huggies in Kleenex, kupila podjetje Tylenol za 48,7 milijarde dolarjev
gospodarstvo posel

Družba, ki izdeluje Huggies in Kleenex, kupila podjetje Tylenol za 48,7 milijarde dolarjev

Družba, znana po izdelkih Huggies in Kleenex, je sklenila dogovor o nakupu podjetja, ki proizvaja Tylenol, za 48,7 milijarde dolarjev. Ta prevzem bo ustvaril veliko podjetje za zdravstvene izdelke, ki bo ustvarjalo približno 32 milijard dolarjev letnih prihodkov.

Izvorni članki

Podobni članki

Ameriško podjetje Welspun Corp prejelo naročila za cevovode v vrednosti 715 milijonov dolarjev, delnice poskočile
posel gospodarstvo
Ameriško podjetje Welspun Corp prejelo naročila za cevovode v vrednosti 715 milijonov dolarjev, delnice poskočile

30. okt 10:05

Ameriška podružnica podjetja Welspun Corp je prejela dve novi naročili v vrednosti približno 715 milijonov ameriških dolarjev za dobavo prevlečenih cevi za projekte plinovodov za zemeljski plin in NGL v ZDA. S tem ima ameriška tovarna zagotovljeno poslovanje do leta 2028. Konsolidirana knjiga naročil podjetja je dosegla rekordno vrednost okoli 23.500 milijonov rupij. Po objavi novice so delnice Welspun Corp zabeležile rast.

ByteDance, lastnik TikToka, ocenjen na več kot 330 milijard dolarjev ob rasti prihodkov
tehnologija gospodarstvo
ByteDance, lastnik TikToka, ocenjen na več kot 330 milijard dolarjev ob rasti prihodkov

27. avg 17:18

Podjetje ByteDance, lastnik priljubljene aplikacije TikTok, je doseglo vrednost več kot 330 milijard ameriških dolarjev, s čimer utrjuje svoj položaj največjega podjetja za družbene medije na svetu glede na prihodke. Podjetje načrtuje odkup delnic zaposlenih po ceni 200,41 ameriških dolarjev na delnico. Prihodki ByteDance v drugem četrtletju so se povečali za 25 % na letni ravni in dosegli 48 milijard ameriških dolarjev.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Huggies nevtralno
Kleenex nevtralno
Tylenol nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Čeprav neposredno ne vpliva na Slovenijo, prikazuje trende v globalni ekonomiji in lahko posredno vpliva na dostopnost izdelkov.