Oglas M&S prepovedan zaradi 'nezdravo suhe' manekenke
posel življenjski slog družba

Oglas M&S prepovedan zaradi 'nezdravo suhe' manekenke

23. jul 12:14

Prejšnji povzetek je navajal, da je bil oglas M&S prepovedan, ker je bila manekenka ocenjena kot 'nezdravo suha', kar je povzročilo pritožbe. Dodatni članki potrjujejo prepoved oglasa zaradi "nezdravo suhe" manekenke. Agencija za oglaševalske standarde (ASA) je odločitev utemeljila s tem, da sta poza manekenke in koničasti čevlji poudarjali njeno prekomerno suhost, zaradi česar je bil oglas označen kot "neodgovoren". M&S je bil pozvan k odgovornemu pripravljanju slik v svojih oglasih. Oglas je vseboval žensko v oprijetih hlačah in beli majici, z eno roko v žepu in drugo, ki drži torbo. Govorec podjetja Marks & Spencer se je opravičil za morebitno povzročeno žalitev.

23. jul 14:17

Agencija za oglaševalske standarde (ASA) je svojo odločitev utemeljila z navedbo, da je manekenkina poza in koničasti čevlji poudarjali njeno prekomerno suhost. Oglas je bil označen kot 'neodgovoren'.

Oglas znamke Marks & Spencer je bil prepovedan, ker je manekenka v njem ocenjena kot 'nezdravo suha'. Agencija za oglaševalske standarde (Advertising Standards Authority) je navedla, da so koti kamere manekenki povzročali nesorazmerno glavo in poudarjali njeno majhno postavo. M&S so pozvali, naj zagotovijo, da so slike v njihovih oglasih 'pripravljene odgovorno'.

Izvorni članki

M&S advert banned for featuring model who looke...
theguardian.com | 23. 7. 2025 18:07
What was the banned M&S advert?
standard.co.uk | 23. 7. 2025 15:47
'Irresponsible' Marks & Spencer advertisement b...
standard.co.uk | 23. 7. 2025 14:46
M&S ad banned over 'unhealthily thin' model
bbc.co.uk | 23. 7. 2025 14:17
M&S advert banned over 'unhealthily thin' model
M&S advert banned over 'unhealthily thin' model
birminghammail.co.uk | 23. 7. 2025 12:58
M&S ad banned for featuring ‘unhealthily thin’ model
independent.co.uk | 23. 7. 2025 12:30
Marks & Spencer advert with 'unhealthily thin' model banned
Marks & Spencer advert with 'unhealthily thin' ...
manchestereveningnews.co.uk | 23. 7. 2025 12:14
Marks & Spencer advert with ‘unhealthily thin’ ...
standard.co.uk | 23. 7. 2025 11:48

Podobni članki

Oglas Sydney Sweeney za American Eagle sprožil polemike in dvignil ceno delnic
družba posel
Oglas Sydney Sweeney za American Eagle sprožil polemike in dvignil ceno delnic

29. jul 21:13

Nova oglaševalska kampanja podjetja American Eagle, v kateri nastopa ameriška igralka Sydney Sweeney, je naletela na val kritik zaradi uporabe fraze 'Sydney Sweeney ima odlične kavbojke'. Nekateri kritiki trdijo, da je fraza kodirana promocija evgenike in so kampanjo označili za neobčutljivo. Kljub temu so se delnice American Eagle povzpele, kar kaže na nenavaden odziv trga na tako imenovano 'woke' polemiko.

Primark uvedel spremembe za starše, podjetje igrač umaknilo izdelek zaradi plesni
gospodarstvo potrošništvo
Primark uvedel spremembe za starše, podjetje igrač umaknilo izdelek zaradi plesni

29. jul 13:08

Primark je v vseh svojih trgovinah uvedel novo kolekcijo izdelkov, ki bo staršem in otrokom olajšala nakupovalno izkušnjo. Medtem je podjetje Orchard Toys umaknilo iz prodaje svoje didaktične kartice "See and Sound Giant Flashcards" zaradi tveganja za glivično okužbo oziroma plesen, ki se je pojavila v embalaži. Okužba vpliva na določeno proizvodno serijo izdelka.

Oglas podjetja Octopus Energy, ki je obljubljal toplotne črpalke za 500 funtov, prepovedan
potrošništvo industrija
Oglas podjetja Octopus Energy, ki je obljubljal toplotne črpalke za 500 funtov, prepovedan

30. jul 6:17

Oglas energetske družbe Octopus Energy je bil prepovedan s strani britanskega urada za oglaševalske standarde (ASA), ker je trdil, da je namestitev toplotne črpalke mogoča za 'že 500 funtov'. Pritožba proti podjetju, ki ga vodi Greg Jackson, je bila podprta, saj se je izkazalo, da omenjeni strošek ni bil dosegljiv vsem gospodinjstvom, kar je sprožilo spor med energetskimi ponudniki.

Blinkova nova video vrata in opozorila o varnosti izdelkov
obramba potrošništvo
Blinkova nova video vrata in opozorila o varnosti izdelkov

30. jul 18:09

Amazonova blagovna znamka Blink je predstavila novo generacijo video vrat, ki ponujajo izboljšan pogled od glave do pet in so cenovno ugodnejša od konkurence, kot je Ring. So enostavna za uporabo in so primerna tako za dom kot za pisarno. Medtem je Argos izdal nujno varnostno opozorilo za kupce, ki so kupili napihovalnike pnevmatik Ring Cordless Digital Tyre Inflators (kataloška številka 4337755) model RTC6000, zaradi napake na bateriji, ki lahko povzroči pregrevanje med polnjenjem. Uporabnike so pozvali, naj takoj prenehajo z uporabo. Poleg tega je Cherry predstavil novo igralno tipkovnico Xtrfy MX 8.3 TKL Wireless z LCD zaslonom in visokim polling rateom, ki stane 299 dolarjev.

Sainsbury's odpoklical pet izdelkov zaradi tveganja za kupce
potrošništvo gospodarstvo
Sainsbury's odpoklical pet izdelkov zaradi tveganja za kupce

29. jul 11:13

Veriga supermarketov Sainsbury's je v Združenem kraljestvu izdala opozorilo o odpoklicu petih živilskih in gospodinjskih izdelkov. Razlog za odpoklic je zaznana težava z izdelki, zaradi česar Agencija za standarde živil (FSA) svetuje, naj se izdelki ne uporabljajo in vrnejo v trgovino. Kupce so pozvali k takojšnjemu vračilu spornih izdelkov.

Znane osebnosti razdeljene glede uporabe zaščitnih krem za sončenje
življenjski slog zdravstvo
Znane osebnosti razdeljene glede uporabe zaščitnih krem za sončenje

29. jul 15:28

Dua Lipa na počitnicah na Mallorci prisega na zaščitno kremo Augustinus Bader, ki jo je preizkusil tudi HuffPost UK in bil nad njo navdušen. Po drugi strani pa Sam Faiers, prav tako na Mallorci, javno izraža zaskrbljenost glede 'škodljivosti' številnih SPF blagovnih znamk in trdi, da njeni otroci ne uporabljajo zaščite pred soncem.

Entitete in sentiment

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Čeprav gre za specifičen primer v Združenem kraljestvu, je tema o nezdravi podobi v oglaševanju relevantna tudi za slovensko javnost in oglaševalsko industrijo, saj se vprašanja o telesni podobi in odgovornosti oglaševanja pojavljajo globalno.