Nemška zvezna agencija za omrežje prejela rekordno število pritožb glede Pošte
posel potrošništvo gospodarstvo

Nemška zvezna agencija za omrežje prejela rekordno število pritožb glede Pošte

Nemška zvezna agencija za omrežje (Bundesnetzagentur), pristojna za nadzor poštnih storitev, je zabeležila rekordno število pritožb glede Pošte. Potrošniki se pritožujejo zaradi zamud pri dostavi paketov, napačne dostave pisem ali popolnega izginotja pošiljk. Stopnja frustracije je tako visoka, da se vse več državljanov obrača na omenjeno agencijo, kar kaže na veliko nezadovoljstvo z zanesljivostjo poštnih storitev.

Izvorni članki

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Pošta zelo negativno
Zvezna agencija za omrežje nevtralno
Potrošniki Negativno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Čeprav se novice nanašajo na Nemčijo, so težave s poštnimi storitvami pogoste tudi v Sloveniji, kar kaže na splošen problem v sektorju in bi lahko zadevalo tudi slovenske potrošnike, ki prejemajo ali pošiljajo pošiljke iz/v Nemčijo.