Olimpijske igre v Los Angelesu 2028 bodo prodajale pravice do imenovanja prizorišč
posel gospodarstvo šport

Olimpijske igre v Los Angelesu 2028 bodo prodajale pravice do imenovanja prizorišč

Organizatorji Olimpijskih iger v Los Angelesu leta 2028 so se odločili za prodajo pravic do imenovanja nekaterih prizorišč. Ta poteza, ki je novost v olimpijskem svetu, naj bi prinesla več milijonov dolarjev dodatnih prihodkov. Sprememba bo omogočila, da bodo prizorišča nosila imena korporativnih sponzorjev, s čimer se bo prekinila dolgoletna tradicija Mednarodnega olimpijskega komiteja, ki je prepovedovala prisotnost blagovnih znamk na športnih objektih. Ta prelomna sprememba bo podprla največjo zbiranje komercialnih prihodkov v športu.

Izvorni članki

LA 2028 Olympics to break from tradition and se...
indianexpress.com | 15. 8. 2025 5:07
Los Angeles Olympics to sell naming rights to v...
japantimes.co.jp | 15. 8. 2025 3:48
LA 2028 to sell venue name rights in Olympic first
bangkokpost.com | 15. 8. 2025 1:45
LA Olympics to sell naming rights to some venues
theshillongtimes.com | 15. 8. 2025 0:28
Se rompe el espíritu olímpico en Los Ángeles 28...
excelsior.com.mx | 14. 8. 2025 22:35
LA Olympics will be first to offer venue naming...
spokesman.com | 14. 8. 2025 21:51
LA Olympics to sell naming rights to some venue...
japantoday.com | 14. 8. 2025 21:22

Podobni članki

Olimpijske igre v Los Angelesu 2028 bodo prve, ki bodo ponudile pravice do poimenovanja prizorišč
šport posel
Olimpijske igre v Los Angelesu 2028 bodo prve, ki bodo ponudile pravice do poimenovanja prizorišč

14. avg 18:13

Organizacijski komite Olimpijskih in Paraolimpijskih iger v Los Angelesu leta 2028 je pridobil dovoljenje Mednarodnega olimpijskega komiteja (MOK) za prodajo pravic do poimenovanja prizorišč, kar je prvič v zgodovini iger. Pričakuje se, da bodo posli prinesli več milijonov dolarjev prihodkov. Comcast in Honda sta bila razkrita kot prva partnerja v tej potezi, ki naj bi povečala komercialne prihodke. Ta sprememba pomeni prelom s tradicionalno politiko MOK, ki je prepovedovala prisotnost blagovnih znamk na olimpijskih stadionih in arenah.

Intuit Dome bo ohranil ime na olimpijskih igrah v Los Angelesu
posel šport
Intuit Dome bo ohranil ime na olimpijskih igrah v Los Angelesu

21. nov 16:56

Organizatorji olimpijskih iger v Los Angelesu so sklenili dogovor s podjetjem Intuit, proizvajalcem davčne in poslovne programske opreme, o ohranitvi imena Intuit Dome za potrebe olimpijskih iger. Intuit je postal tudi "ustanovitveni partner" iger, pridružila sta se mu še Starbucks in Honda. Honda bo obdržala svoje ime na areni v Anaheimu, kjer bo potekal turnir v odbojki, medtem ko bo Intuit Dome v Inglewoodu, domovanje moštva LA Clippers, ohranil svoje ime.

Šteje se zadnjih 100 dni do Zimskih olimpijskih iger Milano-Cortina 2026
mednarodni odnosi šport
Šteje se zadnjih 100 dni do Zimskih olimpijskih iger Milano-Cortina 2026

29. okt 20:05

Začetek Zimskih olimpijskih iger v Milanu in Cortini leta 2026 se hitro približuje, saj je do začetka dogodka ostalo le še 100 dni. Ljubitelji zimskih športov se že pripravljajo na spremljanje spektakla v alpskem smučanju, biatlonu in drugih disciplinah.

Odpovedane olimpijske igre v e-športu v Rijadu leta 2027
zabava šport
Odpovedane olimpijske igre v e-športu v Rijadu leta 2027

30. okt 16:05

Mezinárodni olimpijski komite (MOK) in Saudska Arabija sta prekinila sodelovanje glede organizacije premiernih olimpijskih iger v e-športu, ki bi se morale odvijati leta 2027 v Rijadu. Kongres MOK je predlog o 12-letnem partnerstvu potrdil že pred lanskim olimpijskim igrami v Parizu, a so se sedaj odločili za drugačno pot. MOK ne opušča ideje o e-športnih olimpijskih igrah in bo iskal nove pristope.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Olimpijske igre Pozitivno
Mednarodni olimpijski komite nevtralno
Korporativni sponzorji nevtralno
Sponzorji Pozitivno
Comcast Pozitivno
Honda Pozitivno
Naming rights nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Dogodek sicer poteka v ZDA, vendar lahko vpliva na prihodnje olimpijske igre in s tem posredno na slovenske športnike in sponzorje.