Lidl z mednarodno božično kampanjo poudarja vrednost deljenja in pozornosti do okolja
gospodarstvo posel

Lidl z mednarodno božično kampanjo poudarja vrednost deljenja in pozornosti do okolja

Lidl je pred prazniki lansiral mednarodno božično kampanjo, ki se osredotoča na deljenje praznične radosti in pozornost do ljudi ter okolja. Kampanja, ki jo je podjetje poimenovalo »Veruj v čuda vsak dan. Se splača.« oz. »Deli praznično radost vsak dan. Se splača.«, nadgrajuje prejšnjo mednarodno kampanjo »Lidl. Se splača.« in poudarja Lidlovo zavezanost kakovostni ponudbi, dostopni vsem, ter dolgoročni predanosti ljudem in varovanju okolja.

Izvorni članki

Lidl lansira međunarodnu božićnu kampanju: „Dij...
zadovoljna.dnevnik.hr | 3. 11. 2025 11:27

Podobni članki

"Maxima Latvija" toži "Lidl Latvija" zaradi zavajajočega oglaševanja
posel gospodarstvo
"Maxima Latvija" toži "Lidl Latvija" zaradi zavajajočega oglaševanja

18. avg 19:21

Latvijski trgovec na drobno "Maxima Latvija" je vložil tožbo proti konkurentu "Lidl Latvija" zaradi domnevnega zavajanja potrošnikov v komunikacijski kampanji za primerjavo cen "Jasno, da sem kupil najcenejše" in nedovoljene uporabe blagovnih znamk "Maxima" brez dovoljenja.

Lažne spletne trgovine Lidl vabijo s poceni laserskimi varilnimi stroji v Avstriji
gospodarstvo obramba
Lažne spletne trgovine Lidl vabijo s poceni laserskimi varilnimi stroji v Avstriji

14. avg 16:30

V Avstriji se pojavljajo lažne oglasne akcije na družbenih omrežjih, ki ponujajo izdelke po akcijskih cenah ob odprtju nove trgovine Lidl. Policija in Lidl opozarjata na spletno prevaro, kjer lažne spletne trgovine ponujajo visokokakovostne laserske varilne stroje po izjemno nizkih cenah. Prebivalce pozivajo k previdnosti pri spletnem nakupovanju.

Avstrijska agencija za varstvo konkurence meni, da lahko preglednost zniža cene živil
pravosodje politika
Avstrijska agencija za varstvo konkurence meni, da lahko preglednost zniža cene živil

25. avg 14:13

Vodja avstrijske Zvezne agencije za varstvo konkurence (BWB), Natalie Harsdorf, meni, da bi lahko večja preglednost, kot so boljše primerjave cen, znižala cene živil v Avstriji do štiri odstotke. Socialno ministrstvo je zaradi domnevno zavajajočega oglaševanja s popusti tožilo supermarkete Spar, Billa, Hofer in Lidl. Cilj je jasna označba cen.

Lidl prevzel 19 supermarketov Auchan s soglasjem organov za konkurenco
potrošništvo tehnologija
Lidl prevzel 19 supermarketov Auchan s soglasjem organov za konkurenco

22. sep 14:05

Organi za varstvo konkurence so odobrili prevzem 19 supermarketov Auchan s strani Lidla. Med lokacijami so trgovine v Marquette-lez-Lille in Noyelles-lès-Vermelles na severu Francije, pa tudi v Lyonu, Grenoblu, Parizu in Bordeauxu. Prevzem je bil odobren brez pogojev.

Srpska lista začela kampanjo za lokalne volitve na Kosovu
politika
Srpska lista začela kampanjo za lokalne volitve na Kosovu

13. sep 9:03

Srpska lista je ob polnoči začela kampanjo za lokalne volitve na Kosovu, ki jih 12. oktobra organizira Priština. Predsednik Srpske liste, Zlatan Elek, je poudaril, da je čas za zamenjavo nelegalnih in nelegitimnih županov na severu Kosova, ter da je glas za Srpsko listo glas za obstoj srbskega naroda.

Občina Berane predala zemljišče Lidlu za gradnjo trgovine
gospodarstvo posel
Občina Berane predala zemljišče Lidlu za gradnjo trgovine

3. nov 11:06

Občina Berane je uradno predala zemljišče nemškemu podjetju Lidl, ki bo na njem gradilo svojo trgovino. Vrednost zemljišča, ki ga je Lidl prevzel v Beranah, je ocenjena na 2 milijona evrov. Prihod Lidla na sever Črne gore predstavlja pomembno gospodarsko potezo.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Lidl Pozitivno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Članek govori o božični kampanji Lidla, ki je relevantna za slovenske potrošnike in podjetja, saj vpliva na nakupovalne navade in oglaševalske trende.