Najnovejša 'inovacija' Lay'sa, čips v škatlicah, je bila delno umaknjena iz prodaje na Nizozemskem, kar kaže na ponoven marketinški spodrsljaj. Kljub trdnim, reciklirnim in ponovno zapiralnim embalažam, ki so se sprva zdele obetaven eksperiment, se je izkazalo, da podjetje ni edino, ki se je s podobnimi poskusi 'opeklo'. Primer Lay'sa ponovno poudarja, da so marketinške napake, kot je nekoč zloglasen slogan 'Uživajte v svoji jutranji erekciji', vedno prisotne, ko se blagovne znamke poskušajo izkazati z inovacijami, ki se hitro izkažejo za neuspešne.
Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja.
Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn.
Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi ali ne. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando,
je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna.
Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.
Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.