Objavljeno: 21. 7. 2025 7:07
Število pritožb strank glede storitev nemške pošte Deutsche Post in DHL je doseglo rekordne ravni. Stranke so poročale predvsem o zamujenih ali napačno dostavljenih pošiljkah, kar je povzročilo veliko nezadovoljstvo. Podjetje je priznalo težave, vendar razlogi za to stanje ostajajo neznani, kar kaže na eno najslabših obdobij za nemško podjetje.
Nemška pošta Deutsche Post se v zadnjem času srečuje z izjemno visokim številom pritožb strank, ki poročajo o praznih poštnih nabiralnikih, zamujenih ali izgubljenih pošiljkah ter napačno dostavljenih pismih. Podjetje priznava težave in pozna razloge zanje, kar kaže na splošno nezadovoljstvo in padec zanesljivosti storitev. Razlogi za to stanje so trenutno neznani, vendar pa je jasno, da gre za eno najslabših obdobij za to nemško podjetje.
| Entiteta | Sentiment |
|---|---|
| Deutsche Post | Negativno |
| DHL | Negativno |
Novice so posredno relevantne, saj se nanašajo na ugledno mednarodno podjetje, ki posluje tudi v Sloveniji, vendar neposredno ne vplivajo na življenje v Sloveniji, razen v primeru mednarodnih pošiljk.