Portugalski nadzornik finančnih trgov (CMVM) je izrazil zaskrbljenost zaradi delovanja finančnih 'influencerjev' na družbenih omrežjih, z namenom odkrivanja 'neustreznih' praks pri promociji naložb. Predsednik CMVM, Luís Laginha de Sousa, je pojasnil, da čeprav CMVM nima neposredne pristojnosti za nadzor 'influencerjev', saj ti ne spadajo v kategorijo nadzorovanih subjektov, pozorno spremlja dogajanje na trgu. V primeru zaznanih kršitev, ki so lahko sankcionirane, CMVM zadeve posreduje državnemu tožilstvu. Cilj nadzornih aktivnosti je identificirati akterje, ki predstavljajo naložbe na družbenih omrežjih, in analizirati njihovo vedenje v javnem prostoru.
Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja.
Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn.
Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi ali ne. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando,
je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna.
Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.
Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.