ITV-ju dobički v prvi polovici leta 2025 upadli za 30%
posel zabava

ITV-ju dobički v prvi polovici leta 2025 upadli za 30%

Britanska medijska hiša ITV je v prvi polovici leta 2025 zabeležila 31-odstotni upad dobička pred obrestmi, davki ter amortizacijo (EBITA), ki je znašal 146 milijonov funtov (približno 198 milijonov dolarjev). To predstavlja znatno znižanje v primerjavi z enakim obdobjem lani, ko so dobički znašali 213 milijonov funtov. Glavni razlog za upad naj bi bile primerjave s prvo polovico leta 2024, ki je bila okrepljena z visoko oglaševalsko prodajo zaradi nogometnega turnirja Euro za moške. Kljub rasti v oddelku Studios in digitalni rasti pa je televizijska mreža Love Island doživela boleč upad dobičkov.

Izvorni članki

ITV Profits Down 30% For First Half Of 2025
deadline.com | 24. 7. 2025 6:14

Podobni članki

Spotify v drugem četrtletju povečal število naročnikov, a ni dosegel ciljev glede prihodkov
gospodarstvo zabava
Spotify v drugem četrtletju povečal število naročnikov, a ni dosegel ciljev glede prihodkov

29. jul 17:44

Spotify je v drugem četrtletju 2025 zabeležil solidno rast števila plačljivih naročnikov in skupnih uporabnikov, vendar ni dosegel zastavljenih ciljev glede prihodkov in je ustvaril čisto izgubo. Podjetje je poudarilo, da se je število neto novih naročnikov v prvi polovici leta 2025 povečalo za več kot 30 %. Delnice Spotifyja so po objavi rezultatov padle, pri čemer je izvršni direktor Daniel Ek priznal, da podjetje zaostaja pri načrtih za svoje oglaševalsko poslovanje, a poudaril, da napredek ni vedno linearen.

Rast pretočnih vsebin v jugovzhodni Aziji spodbuja priljubljenost korejskih dram
posel tehnologija
Rast pretočnih vsebin v jugovzhodni Aziji spodbuja priljubljenost korejskih dram

31. jul 19:18

Trg pretočnih vsebin na zahtevo v jugovzhodni Aziji je v drugem četrtletju leta 2025 doživel močno rast, saj je pridobil več kot 1,5 milijona novih naročnikov. To je skoraj dvakrat več kot v prvem četrtletju, kar kaže na hitro rast trga. Poročilo družbe Media Partners Asia (MPA) ugotavlja, da so korejske drame ključni dejavnik te rasti. Netflix ima v regiji vodilni položaj z 12,8 milijona naročnikov, sledijo mu Viu in iQiyi.

Obseg oglasnega prostora Disneyja kljub povečani prodaji športnih oglasov ostal nespremenjen
mediji zabava
Obseg oglasnega prostora Disneyja kljub povečani prodaji športnih oglasov ostal nespremenjen

29. jul 21:17

Podjetje Walt Disney Co. je objavilo, da je obseg prodanega oglasnega prostora, znanega kot »upfront«, ostal enak kot lani, kljub znatnemu povečanju oglaševanja v športnih programih in storitvah pretočnega predvajanja. Povečana prodaja oglasov v športnih vsebinah, ki je dosegla skoraj 4 milijarde dolarjev, in v pretočnih storitvah, kot sta Disney+ in Hulu, ni bila dovolj za preseganje lanskega skupnega obsega.

Rast prihodkov pretočnih platform v Združenem kraljestvu se je lani upočasnila, Netflix pa razkriva novosti za avgust 2025
mediji zabava
Rast prihodkov pretočnih platform v Združenem kraljestvu se je lani upočasnila, Netflix pa razkriva novosti za avgust 2025

31. jul 8:11

Prihodki pretočnih platform v Združenem kraljestvu so se lani po poročilu Ofcoma, ki je potrdil, da so storitve Broadcaster VoD (BVoD) prvič presegle milijardo funtov (1,34 milijarde dolarjev), 'pomembno upočasnili'. Po dveh letih hitre 20-odstotne rasti, so se ameriški velikani, kot sta Netflix in Prime, soočili z upočasnitvijo. Medtem pa je Netflix za avgust 2025 napovedal nove vsebine, vključno z drugo sezono serije Wednesday, dokumentarnim filmom o Jussieju Smollettu ter filmi iz franšiz Jurassic Park, Rush Hour in Fast and Furious.

Film 'Fantastični štirje' z mešanimi rezultati na blagajnah
zabava film
Film 'Fantastični štirje' z mešanimi rezultati na blagajnah

31. jul 8:11

Film 'Fantastični štirje: Prvi koraki' je v prvem tednu prikazovanja v Indiji zaslužil okoli 25 milijonov rupij, kljub obetavnemu začetku pa je imel na 5. dan predvajanja skromno rast, saj je zbral le 1,9 milijona rupij. Njegov skupni izkupiček je znašal 23,68 milijona rupij, kar je manj od filma 'Superman'. V ZDA je film debitiral s 117,6 milijona dolarjev in se pričakuje, da bo ostal številka ena tudi v drugem vikendu. Uspeh filma bo odvisen od ohranjanja zagona.

Tretja sezona serije 'The Summer I Turned Pretty' privabila 25 milijonov gledalcev
zabava
Tretja sezona serije 'The Summer I Turned Pretty' privabila 25 milijonov gledalcev

29. jul 8:08

Tretja in zadnja sezona serije 'The Summer I Turned Pretty' je ob svojem debiju 16. julija na Prime Video privabila 25 milijonov gledalcev po vsem svetu v prvih sedmih dneh predvajanja. Gledanost tretje sezone je bila kar za 40 % višja v primerjavi z drugo sezono. Uspeh serije poudarja strategijo Prime Videa za prevlado v žanru mladinske fantastike, pri čemer Amazon načrtuje nadaljnje širjenje na tem področju z morebitnimi spin-offi in novimi projekti.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
ITV Negativno
EBITA Negativno
Euro 2024 nevtralno
Love Island Negativno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica se nanaša na poslovne rezultate britanske medijske hiše ITV, kar ima omejeno neposredno relevantnost za življenje v Sloveniji, razen za tiste, ki spremljajo mednarodne medijske trge ali so del te industrije.