McDonald's znižuje cene menijev, da bi pritegnil stranke, ki so občutljive na ceno
posel gospodarstvo

McDonald's znižuje cene menijev, da bi pritegnil stranke, ki so občutljive na ceno

McDonald's se odziva na kritike o previsokih cenah in znižuje cene izbranih kombiniranih menijev. Podjetje želi ponovno vzpostaviti podobo cenovno dostopne restavracije, saj so stroški hitre prehrane v zadnjem desetletju močno narasli. Poročilo FinanceBuzz iz leta 2024 ugotavlja, da se je cena Quarter Pounder menija s sirom v McDonald'su podvojila, s 5,39 USD v letu 2014 na 11,99 USD v letu 2024. Posledično skoraj polovica odraslih naroča otroške menije.

Izvorni članki

Almost half of adults say they are ordering kid...
wwaytv3.com | 21. 8. 2025 17:57
Prices get cut for McDonald’s combo meals
wolo.com | 21. 8. 2025 16:10

Podobni članki

McDonald's je znižal cene kombiniranih menijev, da bi privabil stranke, ki so obremenjene z inflacijo.
posel gospodarstvo
McDonald's je znižal cene kombiniranih menijev, da bi privabil stranke, ki so obremenjene z inflacijo.
2 posodobitev 20. avg 15:11

McDonald's bo znižal cene osmih priljubljenih kombiniranih menijev, vključno s ponudbo Big Mac obroka za 8 dolarjev. Znižanje cen bo v veljavo naslednji mesec. Kljub nasprotovanju franšizojemalcev glede naraščajočih stroškov, se podjetje želi s tem ukrepom približati kupcem, ki so občutljivi na ceno, s ponudbo zajtrka za 5 dolarjev in Big Maca za 8 dolarjev.

McDonald's znova uvaja akcijske menije in znižuje cene, kar napoveduje morebitno cenovno vojno
gospodarstvo posel
McDonald's znova uvaja akcijske menije in znižuje cene, kar napoveduje morebitno cenovno vojno
3 posodobitev 2. sep 11:51

McDonald's širi svojo ponudbo ugodnih menijev, da bi pritegnil stranke z nižjimi dohodki, ki so zmanjšale porabo za hitro hrano. Cena menijev bo za 15 % nižja od nakupa posameznih izdelkov. Znižanje cen bi lahko spodbudilo konkurente, da sledijo temu zgledu. Kljub znižanju cen v ZDA pa ni jasno, ali bo to vplivalo na kanadske restavracije.

McDonald's beleži rast prodaje zaradi promocij in novih izdelkov
posel gospodarstvo
McDonald's beleži rast prodaje zaradi promocij in novih izdelkov

6. avg 14:09

McDonald's je v drugem četrtletju zabeležil rast prodaje, ki jo pripisujejo uspešnim promocijam, kot je vrnitev McCrispy piščančjih trakcev in povezava z Minecraft filmom. Prihodki so se povečali za 5 % na 6,8 milijarde dolarjev, kar je preseglo pričakovanja analitikov. Uspeh pripisujejo tudi drugim novim izdelkom, kot je obrok z motivom Minecrafta. Podjetje je ponovno obudilo tudi Snack Wrap in izkoristilo trend priljubljenosti piščančjih izdelkov.

McDonald's v Združenem kraljestvu uvaja nov zajtrk za manj kot 2 funta
posel življenjski slog
McDonald's v Združenem kraljestvu uvaja nov zajtrk za manj kot 2 funta

8. sep 16:10

McDonald's je v restavracijah po Združenem kraljestvu predstavil novo zajtrkovalno jed, 'savoury and saucy' sendvič s klobaso, sirom in izbiro kečapa ali rjave omake. Uvedba sledi poskusnemu obdobju v začetku leta. V ZDA pa McDonald's ponovno uvaja 'Extra Value Meals', s ciljem privabljanja strank, ki iščejo ugodnejše ponudbe.

Inflacija v trgovinah Združenega kraljestva se je upočasnila kljub rasti cen sveže hrane
gospodarstvo
Inflacija v trgovinah Združenega kraljestva se je upočasnila kljub rasti cen sveže hrane

28. okt 9:04

V Združenem kraljestvu se je inflacija cen v trgovinah oktobra upočasnila na 1 %, čeprav so cene sveže hrane 4,3 % višje kot pred letom dni. Po podatkih British Retail Consortium (BRC) in NIQ Shop Price Monitor so trgovci na drobno znižali cene prvič po marcu, pri čemer so se cene hrane najbolj znižale v skoraj petih letih. Bank of England pozorno spremlja cene hrane, saj meni, da imajo pomembno vlogo pri oblikovanju inflacijskih pričakovanj javnosti. Cene v trgovinah so se v primerjavi s septembrom znižale za 0,3 %, cene hrane pa za 0,4 %, kar je največji mesečni padec od decembra 2020.

Promocija Pokémon kartic pri McDonald's na Japonskem se je končala zaradi množičnega kopičenja in metanja hrane
posel življenjski slog
Promocija Pokémon kartic pri McDonald's na Japonskem se je končala zaradi množičnega kopičenja in metanja hrane

11. avg 16:07

McDonald's na Japonskem je predčasno zaključil promocijo Happy Meal obrokov s Pokémon karticami zaradi nepričakovanega povpraševanja in kaosa. Navdušenci so kupovali velike količine obrokov zgolj zaradi kartic, kar je vodilo v kopičenje in metanje hrane, ter preprodajo kartic. Dogodek je sprožil val ogorčenja zaradi zavržene hrane in pohlepa preprodajalcev.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
McDonald's nevtralno
FinanceBuzz nevtralno
Quarter Pounder s sirom nevtralno
Cene hitre prehrane Negativno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Povišanje cen hitre prehrane v tujini vpliva tudi na globalne trende, ki bi se lahko odrazili v Sloveniji.