Amazon reorganizira Wondery in odpušča zaposlene zaradi prehoda na video podcaste
mediji posel tehnologija

Amazon reorganizira Wondery in odpušča zaposlene zaradi prehoda na video podcaste

Amazon je štiri leta po prevzemu podcast mreže Wondery za 300 milijonov dolarjev napovedal reorganizacijo in odpuščanje približno 110 zaposlenih. Spremembe so posledica prilagajanja trendu video podcastov, ki jih spodbuja YouTube. Nekatere Wonderyjeve oddaje bodo prenesene na Audible. Reorganizacija nakazuje na premik v industriji podcastov k bolj video-centričnim formatom.

Izvorni članki

Amazon overhauls Wondery podcast studio, cuts 110 jobs
channelnewsasia.com | 4. 8. 2025 23:46
Amazon’s latest move spells trouble for audio-b...
fastcompany.com | 4. 8. 2025 22:30
Amazon to cut Wondery staff, reorganise audio business
businesstimes.com.sg | 4. 8. 2025 22:29
Amazon splits up the Wondery podcast network an...
engadget.com | 4. 8. 2025 18:53

Podobni članki

Amazon reorganizira oddelek za zvočno zabavo, odpušča in zapira studio Wondery
zabava posel
Amazon reorganizira oddelek za zvočno zabavo, odpušča in zapira studio Wondery

4. avg 20:21

Amazon prestrukturira svoje operacije na področju zvočne zabave, kar vključuje združevanje produkcije med znamkama Wondery in Audible. Posledično bo odšla izvršna direktorica Wonderyja, Jen Sargent, po štirih letih vodenja podjetja. Reorganizacija vključuje tudi zaprtje studia Wondery in odpuščanje več kot 100 zaposlenih. Marshall Lewy, vodja vsebine pri Wonderyju, se bo skupaj z drugimi zaposlenimi preselil v Audible, Amazonovo podružnico s sedežem v Newarku, New Jersey. Narrativni podcasti se bodo preselili v Audible, medtem ko bo ekipa, ki ustvarja vsebine, prešla v nov oddelek za storitve ustvarjalcem.

Spotify video podcasti prihajajo na Netflix leta 2026
tehnologija posel
Spotify video podcasti prihajajo na Netflix leta 2026
1 posodobitev 15. okt 9:52

Netflix je sklenil dogovor s Spotifyjem o pretakanju video podcastov, začenši leta 2026. Ta poteza je del širše strategije Spotifyja za širitev ponudbe video vsebin in krepitev poslovanja z oglaševanjem. Sprva bodo video podcasti na voljo samo v ZDA.

Amazon Ads in iHeartMedia razširjata partnerstvo s programatičnim oglaševanjem
tehnologija posel
Amazon Ads in iHeartMedia razširjata partnerstvo s programatičnim oglaševanjem

6. nov 13:07

Amazon Ads in iHeartMedia sta razširila svoje partnerstvo z novo ponudbo programatičnega zvoka. Oglaševalci, ki uporabljajo Amazon DSP (platforma za povpraševanje), imajo zdaj dostop do obsežnega portfelja pretočnega zvoka iHeartMedia. Ta razširitev omogoča, da se Amazonovi podatki o nakupovanju, pretočnih vsebinah in brskanju združijo z milijoni poslušalcev iHeartMedia. Leta 2026 bo Amazon DSP dodal še iHeartPodcasts.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Amazon Negativno
Wondery Negativno
YouTube nevtralno
Audible nevtralno
Jen nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Čeprav se dogaja v ZDA, lahko vpliva na smer podcast industrije, tudi v Sloveniji, ter na razpoložljivost in format vsebine.