McDonald's po desetletju vrača igro Monopoly s tehnološko posodobitvijo
posel zabava

McDonald's po desetletju vrača igro Monopoly s tehnološko posodobitvijo

McDonald's v ZDA po skoraj desetletju ponovno uvaja priljubljeno igro Monopoly. Igra, ki se vrača 6. oktobra 2025, bo tokrat vključevala digitalne elemente, dostopne preko aplikacije McDonald's za člane programa zvestobe, poleg klasičnih fizičnih igralnih kosov. Med nagradami je tudi denarna nagrada v višini 1 milijona dolarjev. Gre za poskus podjetja, da poveča prodajo in nagradi zveste stranke.

Izvorni članki

McDonald’s brings back Monopoly
wolo.com | 29. 9. 2025 21:54
McDonald's Monopoly game returns after a decade...
livemint.com | 29. 9. 2025 20:23
McDonald's Monopoly Is Back After A Decade: Her...
timesnownews.com | 29. 9. 2025 18:45
McDonald’s Bringing Back Monopoly Promotion
wfxb.com | 29. 9. 2025 18:01
McDonald’s is bringing back Monopoly after a decade — with a high-tech twist
McDonald’s is bringing back Monopoly after a de...
toledoblade.com | 29. 9. 2025 17:46
McDonald’s brings back Monopoly after nearly a ...
foxbusiness.com | 29. 9. 2025 17:07

Podobni članki

McDonald's Monopoly se vrača leta 2025
posel zabava
McDonald's Monopoly se vrača leta 2025

13. avg 17:13

McDonald's je potrdil, da se bo dolgo pričakovana igra Monopoly vrnila v restavracije leta 2025. Oboževalci po Združenem kraljestvu so navdušeni nad vrnitvijo tega priljubljenega dogodka, ki ponuja priložnost za osvojitev različnih nagrad, vključno z avtomobilom.

McDonald's z digitalnim dnevom zbira sredstva za dobrodelne namene in lansira obrok McDonaldland z zbirateljskimi predmeti
posel humanitarne zadeve
McDonald's z digitalnim dnevom zbira sredstva za dobrodelne namene in lansira obrok McDonaldland z zbirateljskimi predmeti
3 posodobitev 5. avg 14:12

McDonald's je napovedal vrnitev McDonaldlanda s promocijskim obrokom, ki bo na voljo od 12. avgusta. Promocija vključuje zbirateljske pločevinke s priljubljenimi liki iz McDonaldlanda in poseben milkshake, navdihnjen z izmišljenim vesoljem iz leta 1971. Po koncu sodelovanja s Krispy Kreme uvaja nove izdelke v izbranih trgovinah.

McDonald's obuja McDonaldland in sodeluje s Shanio Twain
zabava življenjski slog
McDonald's obuja McDonaldland in sodeluje s Shanio Twain

13. avg 6:32

McDonald's v Združenih državah Amerike ponovno uvaja McDonaldland, s tem pa obuja nostalgijo odraslih in vzbuja radovednost pri otrocih. Poleg tega McDonald's sodeluje s pevko Shanio Twain pri lansiranju posebnega menija in ekskluzivnih zbirateljskih predmetov. Vzrok za prvotno izginotje McDonaldlanda ni znan.

McDonald's v Združenem kraljestvu uvaja nov zajtrk za manj kot 2 funta
posel življenjski slog
McDonald's v Združenem kraljestvu uvaja nov zajtrk za manj kot 2 funta

8. sep 16:10

McDonald's je v restavracijah po Združenem kraljestvu predstavil novo zajtrkovalno jed, 'savoury and saucy' sendvič s klobaso, sirom in izbiro kečapa ali rjave omake. Uvedba sledi poskusnemu obdobju v začetku leta. V ZDA pa McDonald's ponovno uvaja 'Extra Value Meals', s ciljem privabljanja strank, ki iščejo ugodnejše ponudbe.

McDonald's ponovno sodeluje z BTS pri novem Happy Mealu s TinyTAN igračami
zabava posel
McDonald's ponovno sodeluje z BTS pri novem Happy Mealu s TinyTAN igračami

19. avg 21:10

McDonald's je napovedal novo sodelovanje s K-pop skupino BTS, pri čemer bodo v Happy Mealu vključene TinyTAN figurice. Podjetje upa, da bo ponovilo uspeh iz leta 2021, ko je podobno sodelovanje povzročilo globalno navdušenje. Oboževalci so navdušeni nad novimi zbirateljskimi igračami, ki bodo del Happy Meala.

McDonald's beleži rast prodaje zaradi promocij in novih izdelkov
posel gospodarstvo
McDonald's beleži rast prodaje zaradi promocij in novih izdelkov

6. avg 14:09

McDonald's je v drugem četrtletju zabeležil rast prodaje, ki jo pripisujejo uspešnim promocijam, kot je vrnitev McCrispy piščančjih trakcev in povezava z Minecraft filmom. Prihodki so se povečali za 5 % na 6,8 milijarde dolarjev, kar je preseglo pričakovanja analitikov. Uspeh pripisujejo tudi drugim novim izdelkom, kot je obrok z motivom Minecrafta. Podjetje je ponovno obudilo tudi Snack Wrap in izkoristilo trend priljubljenosti piščančjih izdelkov.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
McDonalds Pozitivno
Monopoly Pozitivno
Združene države Amerike nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Dogajanje se nanaša na ZDA in ne vpliva neposredno na Slovenijo, razen kot zanimivost o promocijskih aktivnostih v tujini. Verjetno je malo verjetno, da bo ta promocija na voljo v Sloveniji.