John Lewis krepi modno ponudbo s 100 novimi blagovnimi znamkami
posel gospodarstvo

John Lewis krepi modno ponudbo s 100 novimi blagovnimi znamkami

Britanska veleblagovnica John Lewis se je odločila okrepiti svojo modno ponudbo, da bi konkurirala podjetjema Next in M&S. V svoje trgovine dodajajo 100 novih blagovnih znamk moške in ženske mode, vključno z ekskluzivno kolekcijo Mulberry in Vivienne Westwood. Cilj je izboljšati svojo premium pozicijo in pridobiti tržni delež od tekmecev.

Izvorni članki

John Lewis onboards over 100 brands to bolster ...
drapersonline.com | 18. 8. 2025 9:38
John Lewis to rival M&S and NEXT with launch of...
theindustry.fashion | 18. 8. 2025 9:07
John Lewis adds 100 premium fashion brands to c...
retailgazette.co.uk | 18. 8. 2025 7:04

Podobni članki

Nike in SKIMS lansirata skupno aktivno kolekcijo za ženske po zamudah
posel življenjski slog
Nike in SKIMS lansirata skupno aktivno kolekcijo za ženske po zamudah

23. sep 17:05

Nike in SKIMS sta končno predstavila svojo prvo skupno blagovno znamko NikeSKIMS, linijo aktivnih oblačil za ženske. Lansiranje je sledilo zamudam zaradi težav s proizvodnjo. Kolekcija združuje inovacije Nike na področju športnih oblačil z oblikovalsko estetiko SKIMS, ki poudarja obliko telesa. Globalna predstavitev je bila 26. septembra.

Ameriški Dream Mall v New Jerseyju tožen zaradi prodaje oblačil ob nedeljah
posel življenjski slog
Ameriški Dream Mall v New Jerseyju tožen zaradi prodaje oblačil ob nedeljah

28. avg 6:18

Ameriški Dream Mall v New Jerseyju se je znašel pod plazom kritik, saj je tožen zaradi domnevne kršitve zakona o nedeljski prepovedi prodaje, ki izvira iz 17. stoletja. Tožba trdi, da mall krši te zakone s tem, ko dovoljuje prodajo oblačil ob nedeljah, medtem ko obiskovalci lahko uživajo v drugih aktivnostih, kot so smučanje v zaprtih prostorih, surfanje in vožnja z vlakom smrti. Paramus, mesto v New Jerseyju, kjer se nahaja mall, trdi, da skoraj vse druge maloprodajne trgovine v okrožju ostanejo zaprte ob nedeljah.

BYD dosegel pomemben mejnik v Združenem kraljestvu, DS pa si prizadeva za rast v Evropi
posel gospodarstvo
BYD dosegel pomemben mejnik v Združenem kraljestvu, DS pa si prizadeva za rast v Evropi

25. sep 18:05

Kitajski proizvajalec električnih vozil BYD je v Združenem kraljestvu dosegel pomemben mejnik z odprtjem svoje stote franšizne prodajalne vozil. Podjetje je prvo prodajalno odprlo aprila 2023, hitra rast pa kaže na njegovo ambiciozno širitev. Hkrati francoska znamka DS načrtuje znatno povečanje prodaje v Evropi, vključno z Združenim kraljestvom, s predstavitvijo novih modelov, kot sta hatchback No4 in crossover No8.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
John Lewis Pozitivno
Next nevtralno
M&S nevtralno
Mulberry nevtralno
Vivienne Westwood nevtralno
Paul Smith nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica je relevantna za spremljanje trendov v maloprodaji, vendar nima neposrednega vpliva na življenje v Sloveniji.