Voditelji zahodnih blagovnih znamk vidijo previdno okrevanje potrošniške porabe na Kitajskem
gospodarstvo posel

Voditelji zahodnih blagovnih znamk vidijo previdno okrevanje potrošniške porabe na Kitajskem

Po dolgem obdobju upada prodaje na drobno na Kitajskem, vodilni v zahodnih blagovnih znamkah opažajo previdno okrevanje potrošniške porabe. Nekateri izražajo optimizem glede pospešitve trga.

Izvorni članki

After China’s long retail downturn, CEOs see consumer spending coming back
After China’s long retail downturn, CEOs see co...
in.fashionnetwork.com | 4. 11. 2025 10:17
After China’s Long Retail Downturn, CEOs See Co...
businessoffashion.com | 4. 11. 2025 10:08

Podobni članki

Kitajsko gospodarstvo se avgusta še upočasnjuje, ključni kazalniki razočarali
gospodarstvo posel
Kitajsko gospodarstvo se avgusta še upočasnjuje, ključni kazalniki razočarali

15. sep 10:50

Kitajsko gospodarstvo se je avgusta še dodatno upočasnilo, saj so ključni gospodarski kazalniki, kot so prodaja na drobno, industrijska proizvodnja in naložbe, zaostali za pričakovanji. Na gospodarsko rast vplivajo šibko domače povpraševanje, kampanja proti presežnim industrijskim zmogljivostim, tveganje deflacije, izguba delovnih mest in upadanje nepremičninskega trga.

Walmart se je izkazal kot rešitev za krizo dostopnosti v ZDA
gospodarstvo posel
Walmart se je izkazal kot rešitev za krizo dostopnosti v ZDA
5 posodobitev 20. nov 12:13

Walmart se je izkazal kot protistrup za krizo življenjskih stroškov v Ameriki. Vse več Američanov se zaradi visokih življenjskih stroškov zateka v Walmart po živila in oblačila. Podjetje je poročalo o močni prodaji in dobičku, ki sta presegla pričakovanja analitikov. Izboljšali so svoje finančne napovedi, medtem ko so jih drugi trgovci na drobno znižali. Uspeh pripisujejo privabljanju strank, ki iščejo ugodne ponudbe v času visoke inflacije.

Kitajski festival »Dan samskih« kaže na prizadevanja Pekinga za spodbujanje potrošnje
gospodarstvo posel
Kitajski festival »Dan samskih« kaže na prizadevanja Pekinga za spodbujanje potrošnje

11. nov 6:09

Alice Zhang, 29-letna tržnica iz Guangdžova na Kitajskem, je med letošnjim spletnim nakupovalnim festivalom »Dan samskih« porabila le približno polovico zneska v primerjavi z lanskim letom. Zaradi znižanja plače za več kot 20 % se je preusmerila na cenejše možnosti in opustila nakup novih čevljev. Analitiki pravijo, da je to značilen trend za podaljšano diskontno kampanjo, ki je kitajski ekvivalent razprodaj Črnega petka, ki jo je leta 2009 sprožil kitajski Alibaba kot enodnevni dogodek 11. novembra.

Rast prodaje na drobno v Združenem kraljestvu upočasnjena pred Črnim petkom in proračunom
gospodarstvo
Rast prodaje na drobno v Združenem kraljestvu upočasnjena pred Črnim petkom in proračunom

11. nov 6:08

Rast prodaje na drobno v Združenem kraljestvu se je oktobra upočasnila, saj so potrošniki zadržali nakupe pred Črnim petkom in pričakovanim proračunom. Podatki BRC-jevega KPMG Retail Sales Monitor kažejo, da so bili potrošniki previdni pri nakupih, kar je vplivalo na najpočasnejšo rast prodaje od maja. Barclays je poročal o padcu potrošniškega zaupanja in zmanjšanju porabe na kreditnih in debetnih karticah.

Macy's beleži padec dobička in prodaje, a kljub temu zvišuje napovedi
posel finance
Macy's beleži padec dobička in prodaje, a kljub temu zvišuje napovedi

3. sep 18:12

Veriga veleblagovnic Macy's je v drugem četrtletju zabeležila nižji dobiček in prodajo zaradi previdnih potrošnikov in višjih stroškov, povezanih s carinami, ki jih je uvedel predsednik Trump. Kljub temu so zaradi prenovljenih trgovin in boljših prodajnih trendov izboljšali napovedi za celotno leto. Družba je presegla pričakovanja Wall Streeta.

Prodaja podjetja JD Sports v Združenem kraljestvu upada zaradi šibke potrošniške samozavesti
gospodarstvo posel
Prodaja podjetja JD Sports v Združenem kraljestvu upada zaradi šibke potrošniške samozavesti

27. avg 12:09

Podjetje JD Sports je poročalo o znatnem upadu prodaje v svojih trgovinah v Združenem kraljestvu. Padec prodaje je posledica šibke potrošniške samozavesti in težkih tržnih razmer, zlasti na področju ženske in otroške obutve. Podjetje se spopada s pritiski na proračune kupcev in je zaradi tega previdno glede potrošniških financ, kljub napredku na ameriškem trgu.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Kitajska Pozitivno
Zahodne blagovne znamke Pozitivno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Okrevanje potrošniške porabe na Kitajskem lahko vpliva na globalno gospodarstvo, vključno s slovenskimi podjetji, ki sodelujejo s kitajskim trgom.