Skuta postaja priljubljena izbira dietetikov, kupcev in uporabnikov TikToka
zdravstvo življenjski slog

Skuta postaja priljubljena izbira dietetikov, kupcev in uporabnikov TikToka

Skuta, vsestransko živilo, pridobiva na popularnosti zaradi visoke vsebnosti beljakovin, dostopne cene in široke uporabnosti. Njena priljubljenost med dietetiki, kupci in celo na platformi TikTok kaže na to, da postaja vse bolj iskana alternativa dražjim virom beljakovin, kot je piščanec.

Izvorni članki

The healthy, humble cheese that dietitians, shoppers and TikTokers can’t get enough of
The healthy, humble cheese that dietitians, sho...
theage.com.au | 9. 11. 2025 18:00
The healthy, humble cheese that dietitians, shoppers and TikTokers can’t get enough of
The healthy, humble cheese that dietitians, sho...
theherald.com.au | 9. 11. 2025 18:00
The healthy, humble cheese that dietitians, shoppers and TikTokers can’t get enough of
The healthy, humble cheese that dietitians, sho...
brisbanetimes.com.au | 9. 11. 2025 18:00

Podobni članki

V ZDA se obeta nov prehranski trend: vlaknine
posel zdravstvo
V ZDA se obeta nov prehranski trend: vlaknine

19. nov 15:56

Potrošniki v ZDA, ki so se naveličali dodajanja proteinov v praktično vse izdelke, se bodo kmalu srečali z novim trendom: vlakninami. Število novih izdelkov, ki se promovirajo z visoko vsebnostjo vlaknin, je v letošnjem letu močno naraslo. Na družbenih omrežjih se pojavlja na stotine videoposnetkov, ki poudarjajo koristi prehranskih vlaknin in delijo recepte za njihovo večjo porabo.

Morrisons sprožil predbožično cenovno vojno s popusti na živila
tehnologija gospodarstvo
Morrisons sprožil predbožično cenovno vojno s popusti na živila

8. sep 12:11

Britanska veriga supermarketov Morrisons je znižala cene več kot 650 izdelkom, vključno s svežo hrano, čistili in osnovnimi živili, s povprečnim znižanjem za 18 %. S tem so začeli predbožično cenovno vojno med trgovci na drobno v Združenem kraljestvu. Poleg znižanja cen bo Morrisons v prihodnjih tednih uvedel tudi tedenske ponudbe, da bi privabili kupce.

Amazon lansiral novo blagovno znamko živil Amazon Grocery za kupce, občutljive na ceno
posel življenjski slog
Amazon lansiral novo blagovno znamko živil Amazon Grocery za kupce, občutljive na ceno

1. okt 16:04

Amazon je predstavil novo lastno blagovno znamko živil, imenovano Amazon Grocery, ki ponuja več kot 1000 visokokakovostnih izdelkov s štirimi zvezdicami ali več, po dostopnih cenah. Izdelki so na voljo v spletni trgovini in v trgovinah Amazon Fresh. Cilj nove blagovne znamke je pritegniti kupce, ki jih je prizadela inflacija, saj so številni izdelki na voljo po ceni manj kot 5 dolarjev.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
TikTok nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Članek govori o popularni hrani, ki je na voljo tudi v Sloveniji in je pomembna za prehranjevalne navade.