Avstralske trgovine zmedene zaradi izginotja izdelkov, medtem ko Sainsbury's spreminja program zvestobe
potrošništvo gospodarstvo

Avstralske trgovine zmedene zaradi izginotja izdelkov, medtem ko Sainsbury's spreminja program zvestobe

Avstralski kupci so pretreseni, ker je priljubljen izdelek lastne blagovne znamke skrivnostno izginil s polic supermarketov Aldi in Coles. Medtem se je v Veliki Britaniji od petka za osem milijonov kupcev začela uveljavljati sprememba Sainsbury'sove kartice Nectar, ki zdaj ponuja prilagojene ponudbe, ki so na voljo prek aplikacije Smart Shop ali samopostrežnih skenerjev.

Izvorni članki

Sainsbury’s Nectar card change kicks in from Friday for eight million shoppers
Sainsbury’s Nectar card change kicks in from Fr...
birminghammail.co.uk | 22. 7. 2025 5:38
Shoppers distraught after discovering popular range mysteriously missing at Aldi and Coles
Shoppers distraught after discovering popular r...
dailymail.co.uk | 22. 7. 2025 5:31

Podobni članki

Primark uvedel spremembe za starše, podjetje igrač umaknilo izdelek zaradi plesni
gospodarstvo potrošništvo
Primark uvedel spremembe za starše, podjetje igrač umaknilo izdelek zaradi plesni

29. jul 13:08

Primark je v vseh svojih trgovinah uvedel novo kolekcijo izdelkov, ki bo staršem in otrokom olajšala nakupovalno izkušnjo. Medtem je podjetje Orchard Toys umaknilo iz prodaje svoje didaktične kartice "See and Sound Giant Flashcards" zaradi tveganja za glivično okužbo oziroma plesen, ki se je pojavila v embalaži. Okužba vpliva na določeno proizvodno serijo izdelka.

Aldi ostaja najbolje plačani supermarket v Združenem kraljestvu, medtem ko se Greggs spopada z upadom prodaje
gospodarstvo posel
Aldi ostaja najbolje plačani supermarket v Združenem kraljestvu, medtem ko se Greggs spopada z upadom prodaje

29. jul 13:08

Aldi bo septembra v vseh svojih trgovinah po Združenem kraljestvu uvedel spremembe, s čimer bo ostal najbolje plačani supermarket v državi. Medtem je pekarska veriga Greggs poročala o 14-odstotnem padcu dobička v prvi polovici leta, saj so kupci zaradi vročinskega vala manj kupovali izdelke, kot so klobase v testu. Kljub temu izvršni direktor zanika, da je bil dosežen 'vrhunec Greggs'.

Britanski trgovci ponujajo modne kose po znižanih cenah
življenjski slog potrošništvo
Britanski trgovci ponujajo modne kose po znižanih cenah

29. jul 17:41

Več britanskih spletnih trgovcev, vključno z New Lookom, M&S, Bodenom in Nextom, je v zadnjem času predstavilo oblačila, ki so postala priljubljena med kupci, predvsem zaradi svoje podobnosti z dražjimi dizajnerskimi izdelki ali pa zaradi izjemnega udobja in kakovosti. New Look ponuja top, ki je videti kot luksuzna različica, vendar za bistveno nižjo ceno. M&S prodaja hlače, ki jih kupci opisujejo kot udobno alternativo kavbojkam. Boden je znižal ceno priljubljenih hlač chino, ki so 'laskave' in jih kupci kupujejo v vseh barvah. Next pa je predstavil znižan blazer iz lanu, ki je bil pohvaljen zaradi 'kakovostnega krojenja' in 'odličnega prileganja', ter kombinezon, ki 'se dobro prilega' in za katerega kupci prejmejo veliko komplimentov.

Lidl umaknil živila zaradi mineralnega olja, primerjava s kroketi Harrods
potrošništvo posel
Lidl umaknil živila zaradi mineralnega olja, primerjava s kroketi Harrods

28. jul 15:43

Lidl GB je umaknil več serij svojih novih "Harvest Basket Smiley Teddy Bears" zaradi odkrite kontaminacije z mineralnim oljem med proizvodnjo. Izdelki z najboljšo uporabo do aprila in maja 2027 so označeni kot neprimerni za uživanje. Medtem pa je drug članek primerjal kakovost in ceno krofov iz luksuzne trgovine Harrods z Lidl-ovimi cenovno ugodnejšimi alternativami, pri čemer je bila ugotovljena jasna prednost enega od izdelkov.

Amazon znižal cene priljubljenih izdelkov: Parfum za 24 evrov in pametna ura za 25 evrov
potrošništvo gospodarstvo
Amazon znižal cene priljubljenih izdelkov: Parfum za 24 evrov in pametna ura za 25 evrov

28. jul 13:41

Amazon je znatno znižal ceni dveh priljubljenih izdelkov, ki navdušujeta kupce. Luksuzni parfum, ki ga mnogi uporabljajo vsak dan, je bil znižan za 75 %, iz prvotnih 97 evrov na 24 evrov. Kupci ga opisujejo kot "lep lahek vonj, popoln za dnevno uporabo". Poleg tega je "popolnoma čudovita" in "eleganten" pametna ura, ki je stala 50 evrov, zdaj na voljo za 25 evrov. Uporabniki so izrazili zadovoljstvo, saj jih "ni razočarala" in "izgleda stilsko".

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Aldi Negativno
Coles Negativno
Sainsbury's Pozitivno
Nectar Pozitivno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novice so specifične za Avstralijo in Združeno kraljestvo, vendar vplivajo na globalne trende v maloprodaji in programih zvestobe, kar je posredno zanimivo tudi za Slovenijo.