Radijske postaje v Franciji: France Inter izgublja poslušalce, RTL in Evropa 1 pridobivata
zabava mediji

Radijske postaje v Franciji: France Inter izgublja poslušalce, RTL in Evropa 1 pridobivata

Javni radio v Franciji se sooča s težavami v novi sezoni, saj France Inter beleži padec poslušanosti. RTL, postaja v lasti skupine M6, ponovno pridobiva popularnost, medtem ko Europe 1 nadaljuje z rastjo števila poslušalcev. Ta premik se dogaja v ozadju polemik o javnem radiu in izgube poslušalcev radia na splošno. NRJ prav tako beleži padec poslušanosti.

Izvorni članki

Médias. RTL gagne du terrain sur France Inter, ...
lebienpublic.com | 13. 11. 2025 10:00
Médias. RTL gagne du terrain sur France Inter, ...
leprogres.fr | 13. 11. 2025 10:00
Médias. RTL gagne du terrain sur France Inter, ...
estrepublicain.fr | 13. 11. 2025 10:00
Audiences radio : France Inter en baisse, RTL e...
telerama.fr | 13. 11. 2025 8:19

Podobni članki

Francoska Arcom bo zaslišala vodilne France Télévisions in Radio France zaradi videoposnetka s politiki
politika mediji
Francoska Arcom bo zaslišala vodilne France Télévisions in Radio France zaradi videoposnetka s politiki

11. sep 13:06

Francoski regulator za avdiovizualne medije, Arcom, bo zaslišal Delphine Ernotte in Sibyle Veil, predsednici France Télévisions in Radio France, zaradi videoposnetka, ki prikazuje Thomasa Legranda in Patricka Cohena, kako razpravljata o politični strategiji s predstavniki socialistov. Arcom je napovedal tudi širšo razpravo o neodvisnosti in nepristranskosti javnega sektorja.

Stavka prekinila program radia France ob začetku sezone
mediji politika
Stavka prekinila program radia France ob začetku sezone

25. avg 9:19

Program radia France, vključno s postajama France Inter in France Culture, je bil ob začetku sezone prekinjen zaradi stavke zaposlenih. Sindikati so se odločili za neomejeno stavko v znak protesta proti uredniški politiki in reformam vodstva. Stavka je povzročila zamude in izpuščanje programov, vključno z jutranjim programom Nicolasa Demoranda na France Inter.

Skupina CMA CGM in milijarder Rodolphe Saadé kupila medijsko hišo Brut
mediji posel
Skupina CMA CGM in milijarder Rodolphe Saadé kupila medijsko hišo Brut

12. sep 13:05

Francoska medijska hiša Brut, specializirana za video vsebine, je prešla v last skupine CMA CGM in milijarderja Rodolpha Saadéja. Saadé, ki že ima v lasti televizijo BFMTV, radio RMC in časopis La Provence, s tem širi svoj medijski imperij. Nakup je bil zaključen v petek.

Rekordna gledanost za Žensko dirko po Franciji, zmaga Pauline Ferrand-Prévot pritegnila milijone
šport
Rekordna gledanost za Žensko dirko po Franciji, zmaga Pauline Ferrand-Prévot pritegnila milijone

4. avg 17:09

Ženska dirka po Franciji je dosegla izjemen uspeh z rekordno gledanostjo. Zmaga Pauline Ferrand-Prévot na vrhu prelaza Col de la Madeleine je že v soboto pritegnila 3,6 milijona gledalcev na France 2, medtem ko si je finalno zmago v nedeljo ogledalo kar sedem milijonov ljudi. Najvišja gledanost je bila zabeležena ob končni zmagi Ferrand-Prévot, ko je pred televizijskimi zasloni sedelo 7,7 milijona gledalcev, kar je rekordna številka od ponovne uvedbe dirke leta 2022. Tekmovanje je v povprečju zbralo 2,7 milijona gledalcev na etapo.

Ženski Tour de France z rekordno gledanostjo v Franciji
mediji šport
Ženski Tour de France z rekordno gledanostjo v Franciji

4. avg 20:21

Ženski Tour de France je v Franciji dosegel izjemno gledanost. Po podatkih France Télévisions si je dirko v povprečju ogledalo 2,7 milijona gledalcev na dan, kar je rekord. Celoten Tour de France za ženske je pritegnil 26 milijonov gledalcev, moški pa 45 milijonov. Uspeh dirke je povezan tudi z nastopom Pauline Ferrand-Prévot.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
France Inter Negativno
RTL Pozitivno
Europe 1 Pozitivno
M6 nevtralno
Radio France nevtralno
NRJ Negativno
Anne-Sophie Lapix nevtralno
Marc-Olivier Fogiel nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Dogajanje v francoskem medijskem prostoru ima posreden vpliv na slovenski medijski prostor, vendar ni zelo relevantno za vsakdanje življenje v Sloveniji.