MSNBC se preimenuje, vodstvo pa zagotavlja, da poslanstvo ostaja enako
posel mediji

MSNBC se preimenuje, vodstvo pa zagotavlja, da poslanstvo ostaja enako

MSNBC se bo ta konec tedna korporativno ločil od NBC News. Predsednica mreže, Rebecca Kutler, je poudarila, da bo poslanstvo ostalo enako kljub novi blagovni znamki. Cilj je gledalcem zagotoviti, da sprememba imena ne bo vplivala na vsebino, ki jo poznajo in cenijo.

Izvorni članki

Podobni članki

MSNBC se bo preimenoval v MS NOW ob ločitvi od NBC in požel mešane odzive
mediji posel
MSNBC se bo preimenoval v MS NOW ob ločitvi od NBC in požel mešane odzive
6 posodobitev 19. avg 6:19

MSNBC se bo v sklopu ločitve od NBC preimenoval v MS NOW (My Source News Opinion World) in opustil ikonični logotip Peacock. Preimenovanje je del širšega prestrukturiranja Comcasta, v okviru katerega se bosta USA Network in Golf Channel združila v USA Sports. CNBC bo spremenil logotip, ime pa bo ohranil. Novo ime MS NOW je sprožilo mešane odzive in posmeh na spletu, pri čemer so nekateri uporabniki opozorili na podobnost s kratico za multiplo sklerozo (MS). MSNBC bo postal del nove medijske družbe Versant.

MSNBC se bo preimenoval v MS NOW 15. novembra
posel zabava
MSNBC se bo preimenoval v MS NOW 15. novembra

28. okt 11:05

MSNBC bo 15. novembra spremenil ime v MS NOW, s čimer bo zaključil ločitev od sestrskega omrežja NBC News in matičnega podjetja Comcast. Nova blagovna znamka bo poudarjala neodvisnost omrežja in njegovo osredotočenost na novice, mnenja in svet. Sprememba imena sovpada s pričakovano ločitvijo NBCUniversala in ustanovitvijo novega javnega podjetja Versant.

NBC News z marketinško kampanjo "Reporting For America" naslavlja zaupanje v medije
posel mediji
NBC News z marketinško kampanjo "Reporting For America" naslavlja zaupanje v medije

28. okt 11:05

NBC News je začel novo marketinško kampanjo, imenovano "Reporting For America", ki poudarja poslanstvo javnega servisa in osredotočenost na umirjeno, na dejstvih temelječo reportažo. Kampanja vključuje televizijske oglase in druge promocijske aktivnosti, s katerimi želijo okrepiti zaupanje v medijsko hišo. Poteza sledi ugotovitvam, da je zaupanje javnosti v novice nizko, zato NBC News promovira svoje poročanje kot objektivno in jasno.

Pregled tedna: Od vrnitve voditelja do ikoničnih dolgih kadrov
posel film
Pregled tedna: Od vrnitve voditelja do ikoničnih dolgih kadrov

28. sep 7:33

Teden je minil brez napovedanega konca sveta, prinesel pa je nekaj zanimivih novic. Znani televizijski voditelj se je vrnil na ekrane, čeprav ne na vseh postajah. Medtem pa se filmski ustvarjalci posvečajo dolgim kadrom kot tehniki, ki ustvarja neprekinjenost in pričakovanje v filmih.

Joe Wicks kritizira nezdrave prigrizke, Brownstone Institute pa obravnava 'pozabljeno suho vajo' za zaprtje
družba politika
Joe Wicks kritizira nezdrave prigrizke, Brownstone Institute pa obravnava 'pozabljeno suho vajo' za zaprtje

8. okt 17:06

Joe Wicks, znan po promociji zdravega načina življenja, je v svoji televizijski oddaji "Licensed to Kill" kritiziral nezdrave beljakovinske ploščice, pri čemer je ustvaril lastno "morilsko" ploščico, da bi opozoril na škodljivost nekaterih izdelkov na trgu. Medtem je Brownstone Institute objavil članek o "pozabljeni suhi vaji" za zaprtje, v katerem avtorica Paula Jardine obravnava zaprtje šol in trgovin.

Senator ZDA Eric Schmitt tarča kritik zaradi izjave o Ameriki, CBS pa obtožen zavajajoče montaže intervjujev
tehnologija politika
Senator ZDA Eric Schmitt tarča kritik zaradi izjave o Ameriki, CBS pa obtožen zavajajoče montaže intervjujev

4. sep 9:14

Ameriškega senatorja Erica Schmitta (republikanec, Missouri) so kritizirali zaradi izjave na konferenci National Conservatism Conference, kjer je dejal, da Amerika "pripada nam in samo nam". Te izjave so sprožile obtožbe o rasizmu in zgodovinski nevednosti. Hkrati se CBS sooča z obtožbami o zavajajoči montaži intervjujev s politiki, pri čemer naj bi izpuščali pomembne dele odgovorov, kot se je zgodilo v intervjuju s sekretarko za domovinsko varnost Kristi Noem.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
MSNBC nevtralno
NBC News nevtralno
Rebecca Kutler nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica ima omejeno neposredno relevantnost za Slovenijo, saj se nanaša na ameriško medijsko hišo. Vendar lahko služi kot primer sprememb v medijski industriji.