Oglas M&S prepovedan zaradi »nezdravo vitke« manekenke
zdravstvo življenjski slog družba

Oglas M&S prepovedan zaradi »nezdravo vitke« manekenke

Britanska oglaševalska nadzorna agencija je prepovedala oglas za oblačila modne hiše Marks & Spencer, objavljen na njihovi spletni strani. Agencija je presodila, da je prikazana manekenka »nezdravo vitka« in da je oglas neodgovoren.

Izvorni članki

Podobni članki

Sydney Sweeney se sooča s kritikami zaradi politične pripadnosti in oglasov
politika zabava
Sydney Sweeney se sooča s kritikami zaradi politične pripadnosti in oglasov

4. avg 15:56

Igralka Sydney Sweeney se je znašla pod drobnogledom zaradi razkritja njene republikanske volilne zgodovine. Poleg tega se je pojavila kontroverznost glede oglasa za kavbojke, ki naj bi vseboval rasne podtone. Sweeney je bila tudi nedavno razkrita kot registrirana republikanka, kar je povzročilo dodatne odzive. Hkrati je pozornost pritegnila z nošenjem poročne obleke na projekciji filma Americana.

Oglas Sydney Sweeney za American Eagle sprožil polemike zaradi povezav z evgeniko
zabava posel
Oglas Sydney Sweeney za American Eagle sprožil polemike zaradi povezav z evgeniko

31. jul 6:31

Oglasna kampanja za American Eagle z naslovom »Sydney Sweeney ima odlične kavbojke« (»Sydney Sweeney Has Great Jeans«), v kateri igra ameriška igralka Sydney Sweeney, je sprožila burne razprave in kritike. Kampanja uporablja besedno igro med besedama »jeans« (kavbojke) in »genes« (geni), kar so nekateri kritiki razumeli kot nenamerno sklicevanje na evgeniko in problematiko rasnih in lepotnih standardov. Oglas je bil primerjan celo z nacistično propagando, čeprav so se notranji viri podjetja odzvali, da je takšna interpretacija daleč od namena oglasa.

Obseg oglasnega prostora Disneyja kljub povečani prodaji športnih oglasov ostal nespremenjen
mediji zabava
Obseg oglasnega prostora Disneyja kljub povečani prodaji športnih oglasov ostal nespremenjen

29. jul 21:17

Podjetje Walt Disney Co. je objavilo, da je obseg prodanega oglasnega prostora, znanega kot »upfront«, ostal enak kot lani, kljub znatnemu povečanju oglaševanja v športnih programih in storitvah pretočnega predvajanja. Povečana prodaja oglasov v športnih vsebinah, ki je dosegla skoraj 4 milijarde dolarjev, in v pretočnih storitvah, kot sta Disney+ in Hulu, ni bila dovolj za preseganje lanskega skupnega obsega.

Gavin Casalegno tarča kritik zaradi oglasa za Dunkin' Donuts
zabava posel
Gavin Casalegno tarča kritik zaradi oglasa za Dunkin' Donuts

1. avg 14:16

Igralec Gavin Casalegno, znan po vlogi v seriji "The Summer I Turned Pretty", se je znašel pod plazom kritik zaradi svoje nove reklame za Dunkin' Donuts. V oglasu se Casalegno pohvali, da je "kralj poletja" in pripisuje svojo zagorelo polt "genetiki", kar je sprožilo obtožbe o rasni neobčutljivosti. Kritiki so poudarili, da takšne izjave izpodbijajo pomembnost zaščite pred soncem in lahko veljajo za problematične.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Marks & Spencer Negativno
Advertising Standards Authority nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica je relevantna v smislu razprave o idealih telesne lepote v medijih in njihovih posledicah na javnost, kar je univerzalna tema. Neposredna povezava s Slovenijo je omejena.