Delno odprtje projekta Stuttgart 21 prestavljeno na leto 2027
promet gospodarstvo javna uprava

Delno odprtje projekta Stuttgart 21 prestavljeno na leto 2027

18. jul 17:02

Zagon megalomanskega projekta Stuttgart 21 je bil ponovno preložen, saj naj bi se vlaki v novo podzemno postajo pripeljali šele decembra 2026, vendar ne vsi. Nemške železnice (Deutsche Bahn) so sporočile, da bo postaja sprva odprta le delno, kar predstavlja poraz za podjetje. Del regionalnega prometa bo do julija 2027 še vedno uporabljal staro glavno postajo. Ta delna zamuda naj bi zmanjšala potrebo po popolnih zaporah in omogočila nemoteno dokončanje projekta, čeprav obstaja možnost nadaljnjega naraščanja stroškov. Stroški projekta so že večkrat eksplodirali, kar je bil eden izmed razlogov za nenehne preložitve.

18. jul 15:08

Zaradi obsežnih gradbenih del na nemški železniški mreži, vključno s projektom Stuttgart 21, je prišlo do dodatnih zamud pri zagonu slednjega. Medtem ko naj bi vlaki na novi podzemni postaji Stuttgart 21 začeli voziti decembra 2026, bo del regionalnega prometa preusmerjen na staro glavno postajo do sredine leta 2027. Deutsche Bahn je pojasnila, da je delno odprtje namenjeno zmanjšanju neugodja za potnike, čeprav to pomeni podaljšanje čakalne dobe za popolno funkcionalnost projekta. Poleg tega so bila napovedana tudi določena dela na nemškem omrežju med 2. in 18. avgustom, kar bo vplivalo predvsem na medkrajevni promet, in sicer zaradi vzdrževalnih del na t.i. 'Nemškem vogalu' (Deutsches Eck).

Zagon megalomanskega železniškega projekta Stuttgart 21 je bil ponovno prestavljen, saj naj bi bil dokončno odprt šele sredi leta 2027. Čeprav naj bi se vlaki v novo podzemno postajo pripeljali že decembra 2026, to ne bo veljalo za vse vlake. Nemške železnice (Deutsche Bahn) so sporočile, da bo postaja sprva odprta le delno, z namenom zmanjšanja neprijetnosti za potnike, kar pa za podjetje predstavlja tudi poraz. Del regionalnega prometa bo do julija 2027 še vedno uporabljal staro glavno postajo. Ta delna zamuda naj bi zmanjšala potrebo po popolnih zaporah in omogočila nemoteno dokončanje projekta, čeprav obstaja možnost nadaljnjega naraščanja stroškov.

Izvorni članki

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Stuttgart 21 Negativno
Deutsche Bahn Negativno
Stuttgart nevtralno
Gäubahn nevtralno
Deutsches Eck nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica je posredno relevantna za Slovenijo, saj gre za pomemben infrastrukturni projekt v sosednji državi, ki vpliva na evropsko železniško omrežje, vendar nima neposrednega vpliva na vsakdanje življenje v Sloveniji.