Stranka TPG Telecom v Avstraliji umrla po neuspešnem klicu na številko za klic v sili
družba tehnologija

Stranka TPG Telecom v Avstraliji umrla po neuspešnem klicu na številko za klic v sili

17. nov 22:56

Avstralsko telekomunikacijsko podjetje TPG Telecom se je opravičilo po smrti stranke v Sydneyju. Stranka ni mogla poklicati številke za klic v sili 000, ker njen telefon ni mogel vzpostaviti povezave s številko za klic v sili na omrežju TPG Telecom.

Stranka podjetja TPG Telecom v Sydneyju je umrla, ker zaradi zastarele programske opreme na njeni napravi Samsung ni mogla vzpostaviti povezave s številko za klic v sili 112. Podjetje je sporočilo, da je do tragedije prišlo, ker se klic v sili ni mogel zaključiti.

Izvorni članki

TPG confirms Sydney death after customer was unable to contact triple zero
TPG confirms Sydney death after customer was un...
theage.com.au | 18. 11. 2025 5:46
TPG confirms Sydney death after customer was unable to contact triple zero
TPG confirms Sydney death after customer was un...
theherald.com.au | 18. 11. 2025 5:46
TPG confirms Sydney death after customer was unable to contact triple zero
TPG confirms Sydney death after customer was un...
brisbanetimes.com.au | 18. 11. 2025 5:46
TPG customer dies after his phone was TOO OLD to dial Triple Zero
TPG customer dies after his phone was TOO OLD t...
dailymail.co.uk | 18. 11. 2025 1:29
Samsung customer dies after triple zero call failed
thewest.com.au | 17. 11. 2025 23:34
Samsung customer dies after triple zero call failed
perthnow.com.au | 17. 11. 2025 23:34
TPG confirms Sydney death after customer was un...
9news.com.au | 17. 11. 2025 22:56
TPG Telecom triple-0 death: Sydney customer usi...
perthnow.com.au | 17. 11. 2025 22:54
TPG Telecom triple-0 death: Sydney customer usi...
thewest.com.au | 17. 11. 2025 22:54
TPG Telecom customer unable to reach triple-0, ...
thewest.com.au | 17. 11. 2025 22:51
TPG Telecom customer unable to reach triple-0, ...
perthnow.com.au | 17. 11. 2025 22:50
TPG customer dies after failed Triple Zero call
TPG customer dies after failed Triple Zero call
theage.com.au | 17. 11. 2025 22:28
TPG customer dies after failed Triple Zero call
TPG customer dies after failed Triple Zero call
brisbanetimes.com.au | 17. 11. 2025 22:28
TPG customer dies after failed Triple Zero call
TPG customer dies after failed Triple Zero call
smh.com.au | 17. 11. 2025 22:28
Australia's TPG Telecom says customer died afte...
channelnewsasia.com | 17. 11. 2025 22:05

Podobni članki

Avstralija prenavlja telekomunikacije po odpovedi klica v sili podjetja Optus, povezani s štirimi smrtmi
politika družba
Avstralija prenavlja telekomunikacije po odpovedi klica v sili podjetja Optus, povezani s štirimi smrtmi

22. sep 13:21

Avstralija je napovedala spremembe v telekomunikacijski industriji po tem, ko je odpoved podjetja Optus pri povezovanju stotin klicev v sili povezana s štirimi smrtmi. Avstralski uradniki so obljubili, da se bo telekomunikacijski velikan Optus "sooči z velikimi posledicami" zaradi izpada sistema, ki je povezan z več smrtmi. Incident je pustil na stotine ljudi brez možnosti klica na pomoč.

Družina domnevne žrtve izpada omrežja Optus v Avstraliji še vedno v negotovosti
socialna varnost tehnologija
Družina domnevne žrtve izpada omrežja Optus v Avstraliji še vedno v negotovosti
1 posodobitev 14. nov 10:32

Družina moškega iz Pertha, ki so ga označili kot morebitno žrtev izpada omrežja Optus, še vedno ne pozna okoliščin njegove smrti. Dva meseca po njegovi smrti družina Christopherja Oliverja še vedno ne ve, ali je izpad omrežja vplival na njegovo zmožnost, da bi poklical pomoč.

Singtel podpira direktorja podjetja Optus kljub izpadom klicev v sili v Avstraliji
posel tehnologija
Singtel podpira direktorja podjetja Optus kljub izpadom klicev v sili v Avstraliji

30. sep 10:04

Singtel, matično podjetje avstralskega telekomunikacijskega operaterja Optus, je izrazilo podporo direktorju podjetja Optus, kljub nedavnim izpadom klicev v sili v Avstraliji. Izpadi, ki so se zgodili 28. septembra, so prekinili klice v sili in prizadeli približno 4.500 ljudi. Vodstvo Singtela meni, da direktor potrebuje več časa za rešitev težav in izboljšanje stanja v podjetju.

Direktor Optusa priznal napake pri izpadih službe za klic v sili
tehnologija politika
Direktor Optusa priznal napake pri izpadih službe za klic v sili

3. nov 10:07

Direktor podjetja Optus, Stephen Rue, je bil zaslišan pred senatno preiskovalno komisijo po katastrofalnem izpadu sistema septembra, ki je v Avstraliji zahteval tri smrtne žrtve. Priznal je, da so bile storjene napake pri odzivu na izpad.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
TPG Telecom Negativno
Samsung nevtralno
Sydney nevtralno
Avstralija nevtralno
TPG nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Dogodek sicer ni povezan neposredno s Slovenijo, vendar opozarja na pomembnost zanesljivosti telekomunikacijske infrastrukture in storitev za klic v sili, kar je relevantno povsod.