Justin Manfredi zapušča Apple TV+ in prevzema vodstvo trženja televizije pri Lionsgate
zabava posel

Justin Manfredi zapušča Apple TV+ in prevzema vodstvo trženja televizije pri Lionsgate

Justin Manfredi zapušča Apple TV+, kjer je bil vodja trženja serij, in se pridružuje Lionsgate kot izvršni podpredsednik za globalno trženje televizije. Nasledil bo Suzy Feldman, ki se po desetih letih v Lionsgate upokojuje. Manfredi bo nadziral trženje vseh originalnih serij studia in podpiral osredotočenost Lionsgate.

Izvorni članki

Podobni članki

WestEnd Films krepi ekipo z osredotočanjem na televizijo in Severno Ameriko
zabava posel
WestEnd Films krepi ekipo z osredotočanjem na televizijo in Severno Ameriko

9. okt 9:05

WestEnd Films je okrepil svoje mednarodne operacije prodaje, produkcije in trženja z imenovanjem dveh višjih vodstvenih delavcev. Neta Rena Mor se pridružuje kot vodja televizije, koprodukcije in intelektualne lastnine (IP), kjer bo nadzirala prodajo. Lucie Braverman se pridružuje kot vodja trženja in odnosov z javnostmi, kjer bo vodila globalno trženje, odnose z javnostmi in festivalske strategije.

Serija 'The Inheritance Games' bo dobila televizijsko adaptacijo
zabava
Serija 'The Inheritance Games' bo dobila televizijsko adaptacijo

11. okt 8:04

Lionsgate Television širi svojo ponudbo za mlade odrasle in je pridobil pravice za televizijsko adaptacijo knjižne serije Jennifer Lynn Barnes, 'The Inheritance Games'. Produkcijo bo vodilo podjetje Temple Hill Entertainment, ki je znano po delu na filmih 'Somrak' in 'Maze Runner'. Izvršni producenti serije 'Igre lakote' prav tako sodelujejo pri projektu.

Serija 'Zakon in red' dobiva namenski kanal FAST, 'Ne sprašuj me' prihaja v Mongolijo
zabava
Serija 'Zakon in red' dobiva namenski kanal FAST, 'Ne sprašuj me' prihaja v Mongolijo

10. sep 14:07

NBCUniversal Global TV Distribution in Wolf Entertainment sta lansirala kanal FAST 'Zakon in red' v ZDA, ki bo na voljo na različnih platformah. Kanal bo sprva predvajal sezone 5-10 serije. Poleg tega NBCUniversal Formats prinaša interaktivno igro 'Ne sprašuj me' v Mongolijo v sodelovanju z lokalno televizijo Central TV. Oddaja, imenovana 'Ne sprašuj me, vprašaj Mongole', se bo začela predvajati 28. septembra.

George Cheeks (Paramount) po odpuščanjih določil novo vodstveno strukturo za kabelske TV blagovne znamke
mediji posel
George Cheeks (Paramount) po odpuščanjih določil novo vodstveno strukturo za kabelske TV blagovne znamke

5. nov 6:18

Po obsežnih odpuščanjih v Paramount Skydance prejšnji teden je George Cheeks, predsednik TV Media, razkril novo vodstveno strukturo za kabelske blagovne znamke podjetja. Cilj skupine TV Media je "ponovno izumiti in okrepiti naše blagovne znamke, da bi zgradili močnejšo prihodnost". Paramount je utrdil novo vodstvo svojih kabelskih blagovnih znamk, kot so MTV, Comedy Central in Nickelodeon, in načrtuje "ponovni izum" teh blagovnih znamk.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Justin Manfredi nevtralno
Apple TV+ nevtralno
Lionsgate nevtralno
Suzy Feldman nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica je posredno povezana s slovenskim gledalcem, saj se ti podjetji ukvarjata s produkcijo zabavnih vsebin, ki so na voljo tudi v Sloveniji.