Starbucks napovedal vrnitev priljubljene Pumpkin Spice Latte
posel življenjski slog

Starbucks napovedal vrnitev priljubljene Pumpkin Spice Latte

Starbucks je razkril datum vrnitve svoje izjemno priljubljene pijače Pumpkin Spice Latte na menije po ZDA. Kljub vročinskemu valu se podjetje že pripravlja na hladnejše jesenske temperature z eno izmed najbolj pričakovanih letnih objav menija, kar bi lahko pomagalo okrepiti prodajo verige kavarn.

Izvorni članki

Podobni članki

Starbucks ukinja nekatere lokale in prenavlja ponudbo zaradi slabše prodaje
posel gospodarstvo
Starbucks ukinja nekatere lokale in prenavlja ponudbo zaradi slabše prodaje
1 posodobitev 30. jul 14:07

Starbucks je uradno napovedal, da ukinja celotno linijo prevzemnih lokalov, kar je v torek med pogovorom o zaslužku potrdil izvršni direktor Brian Niccol. Odločitev je posledica ugotovitve, da so ti lokali veljali za 'brezdušne' in da jim je primanjkovalo topline, gostoljubja ter sedežev, s čimer se veriga vrača k tradicionalnim kavarnam.

Starbucks se odziva na upad prodaje z novimi izdelki in potencialnimi podražitvami, Walmart zapira poslovalnico v ZDA
posel gospodarstvo
Starbucks se odziva na upad prodaje z novimi izdelki in potencialnimi podražitvami, Walmart zapira poslovalnico v ZDA
1 posodobitev 30. jul 4:22

Starbucks je potrdil načrte za nadaljnjo širitev na Kitajskem, kjer namerava odpreti na tisoče novih poslovalnic, za kar išče lokalnega partnerja. Poleg tega se je podjetje odločilo opustiti koncept poslovalnic, namenjenih zgolj prevzemu naročil preko mobilnih aplikacij, in sicer med 80 in 90 tovrstnih lokacij v ZDA, da bi ustvarilo bolj prijetno izkušnjo za stranke.

Starbucks se je osredotočil na beljakovinske pijače za izboljšanje prodaje v ZDA
gospodarstvo posel
Starbucks se je osredotočil na beljakovinske pijače za izboljšanje prodaje v ZDA

30. jul 12:53

Veriga kavarn Starbucks se sooča z izzivi pri prodaji v ZDA in se je odločila za nov pristop, s katerim želi pritegniti potrošnike. Podjetje, ki ga vodi Brian Niccol, namerava do konca leta uvesti beljakovinsko hladno peno kot izbirni dodatek k pijačam. Ta poteza je del širšega trenda, ki se osredotoča na visoko beljakovinske izdelke, in naj bi pomagala obrniti padajoče številke prodaje na ameriškem trgu.

Starbucks ponovno ponuja priljubljeni malinov sirup in nov ledeni napitek
življenjski slog posel
Starbucks ponovno ponuja priljubljeni malinov sirup in nov ledeni napitek

28. jul 18:17

Veriga kavarn Starbucks je ponovno na voljo dodala priljubljeni malinov sirup, ki ga je mogoče naročiti v vroči, ledeni ali mešani obliki katere koli pijače. Ob tej priložnosti so predstavili tudi novo pijačo, Raspberry Cream Cold Brew. Sirup bo na voljo samo za omejen čas v poletni sezoni.

Zakaj MAGA želi mehiško kokakolo proizvajati v ZDA
gospodarstvo politika
Zakaj MAGA želi mehiško kokakolo proizvajati v ZDA

30. jul 7:09

Novi izdelek Coca-Cole, ki bo jeseni na voljo v ZDA in bo namesto koruznega sirupa z visoko vsebnostjo fruktoze vseboval trsni sladkor, je sprožil razpravo. Nekatere restavracije naj bi sladkorno kokakolo ponujale že prihodnji teden. Razprave se osredotočajo na vpliv tega na potrošniške navade in na to, zakaj skupina MAGA (Make America Great Again) želi, da se 'mehiška' kokakola proizvaja v ZDA.

UGG predstavil nova modela copat Tazzelle in Tasman v barvi "dusty rose"
potrošništvo življenjski slog
UGG predstavil nova modela copat Tazzelle in Tasman v barvi "dusty rose"

29. jul 21:17

Podjetje UGG je tiho lansiralo dva nova modela copat, ki že vzbujata veliko zanimanja. Novi model Tazzelle naj bi po trditvah lehighvalleylive.com zasenčil priljubljene copate Tasman, medtem ko je masslive.com poročal o novi različici Tasman II v barvi "dusty rose", ki naj bi postala jesenski hit.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Starbucks Pozitivno
Pumpkin Spice Latte zelo pozitivno
Jordan Valinsky nevtralno
CNN nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica o vračanju pijače v Starbucks v ZDA ima nizko neposredno relevantnost za življenje v Sloveniji, saj gre za tržno potezo specifičnega podjetja v drugi državi. Lahko pa je zanimiva za globalne ljubitelje blagovne znamke.