Gen Z pri luksuznih darilih ceni osebno izkušnjo, kar podjetja izkoriščajo za večjo lojalnost strank
gospodarstvo posel

Gen Z pri luksuznih darilih ceni osebno izkušnjo, kar podjetja izkoriščajo za večjo lojalnost strank

Podjetje Compartés poroča, da generacija Z pri luksuznih darilih daje prednost personaliziranim izkušnjam pred generičnimi izdelki. Cenijo pristnost in čustveno povezanost, zato podjetja to usmeritev izkoriščajo za povečanje zadrževanja strank.

Izvorni članki

Podobni članki

Test brezžičnih slušalk razkril presenetljivega zmagovalca med poceni modeli
potrošništvo tehnologija
Test brezžičnih slušalk razkril presenetljivega zmagovalca med poceni modeli

23. nov 19:56

Potrošniška zveza je testirala brezžične slušalke in ugotovila, da so te priljubljene naprave, ki jih pogosto podarjajo, lahko zelo različne po kakovosti. Test je razkril, da se med preizkušenimi modeli, tudi tiste, ki stanejo okoli štirideset evrov, lahko izkažejo za izjemno dobre glede na svojo ceno.

Amazon Prime Day oktober 2025 ponuja velike popuste na različne izdelke
tehnologija posel
Amazon Prime Day oktober 2025 ponuja velike popuste na različne izdelke
1 posodobitev 7. okt 13:45

Amazon Prime Day v oktobru 2025 prinaša dodatne popuste. Kupci lahko najdejo ugodne ponudbe na izdelke Anker, prenosnike znamk Lenovo, HP in Apple, pametne ure Apple, Google in Samsung, ter slušalke Samsung Galaxy Buds, ki so sedaj na voljo s 45 % popustom.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Compartés nevtralno
Generacija Z nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Trendi v trženju in potrošnji generacije Z lahko vplivajo na slovenska podjetja, ki ciljajo na to demografsko skupino.