Coca-Cola bi lahko v Rusiji izgubila pravice do blagovne znamke
posel gospodarstvo

Coca-Cola bi lahko v Rusiji izgubila pravice do blagovne znamke

Ameriško podjetje The Coca-Cola Company bi lahko 31. oktobra 2025 v Rusiji izgubilo pravice do svoje blagovne znamke Coca-Cola. Kot kažejo dokumenti Rospatent, se takrat izteče veljavnost registracije blagovne znamke, ni pa jasno, ali jo bo podjetje podaljšalo.

Podobni članki

Ameriška Coca-Cola toži južnoosetijsko "Coca-cola Kompanijo"
gospodarstvo pravosodje
Ameriška Coca-Cola toži južnoosetijsko "Coca-cola Kompanijo"

10. sep 9:15

Ameriški proizvajalec pijač The Coca-Cola Company je vložil tožbo proti ООО "Coca-cola Kompaniji", registrirani v Južni Osetiji. Arbitražno sodišče v Moskvi je tožbo že registriralo, vendar je še ni sprejelo v obravnavo.

Victoria's Secret ponovno registriral blagovno znamko v Rusiji kljub umiku s trga
posel gospodarstvo
Victoria's Secret ponovno registriral blagovno znamko v Rusiji kljub umiku s trga

17. okt 12:05

Ameriško podjetje Victoria's Secret Stores Brand Management, Inc., ki je zapustilo ruski trg leta 2022, je pri Rospatentu registriralo blagovno znamko Victoria's Secret. Registracija je bila izvedena kljub začasni prekinitvi poslovanja blagovne znamke v Rusiji. Rospatent je blagovno znamko registriral v dveh razredih.

Coca-Cola razmišlja o prodaji verige kavarn Costa Coffee za polovično ceno
gospodarstvo posel
Coca-Cola razmišlja o prodaji verige kavarn Costa Coffee za polovično ceno

25. avg 11:33

Ameriški gigant pijač Coca-Cola razmišlja o prodaji britanske verige kavarn Costa Coffee, ki jo je kupil leta 2018. Po poročanju različnih virov, vključno z listom The Guardian, naj bi Coca-Cola že sodelovala z bankirji pri iskanju kupca. Prodaja bi lahko bila precej pod prvotno nakupno ceno, ki je znašala več kot 5 milijard ameriških dolarjev (4,6 milijarde evrov). Costa Coffee ima svoje poslovalnice tudi v Češki republiki.

Coca-Cola v Nemčiji napovedala novo podražitev pijač
gospodarstvo posel
Coca-Cola v Nemčiji napovedala novo podražitev pijač
1 posodobitev 27. avg 5:18

Coca-Cola je napovedala novo podražitev svojih pijač v Nemčiji zaradi naraščajočih stroškov energije in dela. Podražitev naj bi bila v nizkem enomestnem odstotnem območju, končni potrošniki v trgovinah, kot so Rewe in Kaufland, pa bodo morali seči globlje v žep.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
The Coca-Cola Company nevtralno
Rusija nevtralno
Rospatent nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Čeprav neposredno ne vpliva na Slovenijo, lahko izguba blagovne znamke s strani velikega podjetja vpliva na globalno trgovino in prepoznavnost blagovnih znamk, kar posredno vpliva na slovenska podjetja.