Trepalne aplikacije: obljubljajo prihranke, prinašajo pa podatke
potrošništvo gospodarstvo tehnologija

Trepalne aplikacije: obljubljajo prihranke, prinašajo pa podatke

Analiza trepalnih aplikacij, ki jih ponujajo trgovci, je pokazala, da so obljubljeni prihranki pogosto skromni, medtem ko trgovci zbirajo dragocene podatke o nakupovalnih navadah potrošnikov. Kljub temu, da so aplikacije zasnovane za privabljanje strank z obljubo nižjih cen, se potrošniki pogosto izgubijo v pregledu dejanskih koristi. Primer aplikacije »Lidl Plus« je sprožil tudi zaskrbljenost med potrošniškimi organizacijami glede resnične višine ponujenih popustov.

Izvorni članki

Klage gegen „Lidl Plus“: Was bringen Supermarkt-Apps wirklich?
Klage gegen „Lidl Plus“: Was bringen Supermarkt...
thueringer-allgemeine.de | 22. 7. 2025 13:13
Treue-Apps: Warum Kunden sparen – und doch draufzahlen
deutsche-wirtschafts-nachrichten.de | 22. 7. 2025 9:28

Podobni članki

Potrošniška združenja opozarjajo pred tveganji plačila »kupi zdaj, plačaj pozneje«
družba gospodarstvo
Potrošniška združenja opozarjajo pred tveganji plačila »kupi zdaj, plačaj pozneje«
1 posodobitev 29. jul 6:00

Potrošniška združenja so ponovno izrazila zaskrbljenost glede plačilnih metod »kupi zdaj, plačaj pozneje«, ki so pogosto na voljo pri spletnih nakupih. Poudarila so, da lahko te metode potrošnike pahnejo v dolžniško past in pozvala k strožjim predpisom za preprečevanje naraščanja dolgov med prebivalstvom. Opozorilo je bilo izdano v luči predlaganih novejših ureditev potrošniških kreditov, ki bi lahko povečale tveganje za prezadolženost.

Nakup videoiger se skoraj v celoti seli na splet
tehnologija socialna varnost
Nakup videoiger se skoraj v celoti seli na splet

29. jul 15:28

Najnovejše raziskave kažejo, da se je trend nakupovanja videoiger, predvsem za osebne računalnike, izrazito preusmeril na spletne prenose. Delež prenesenih iger za osebne računalnike je že dosegel izjemnih 99 odstotkov, medtem ko se med konzolnimi igralci še vedno odločajo med fizičnimi nosilci podatkov in digitalnimi prenosi. Nemško združenje igralne industrije, game, ugotavlja, da se v Nemčiji sedem od desetih iger že kupi kot prenos.

Nepričakovan pozitiven učinek ameriških uvoznih dajatev na cene za potrošnike
posel gospodarstvo
Nepričakovan pozitiven učinek ameriških uvoznih dajatev na cene za potrošnike

29. jul 21:13

Nizozemska medija, destentor.nl in gelderlander.nl, poročata o nepričakovanem pozitivnem učinku ameriških uvoznih dajatev na cene izdelkov. Čeprav trgovinski sporazum med ZDA in Evropsko unijo negativno vpliva na nizozemska podjetja, ki izvažajo v Ameriko, bi lahko potrošniki imeli koristi od nižjih cen številnih izdelkov. Ekonomisti pojasnjujejo, da bodo cene padle, in to ne le v diskontnih trgovinah, kot je Action, kar potrošnike postavlja v ugoden položaj.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Lidl Plus Negativno
Potrošniške organizacije nevtralno
Trgovci Negativno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica je zelo relevantna za življenje v Sloveniji, saj se nanaša na pogoste prakse trgovcev, ki vplivajo na vsakdanje nakupe in varovanje osebnih podatkov slovenskih potrošnikov.