Objavljeno: 22. 7. 2025 6:13
Novi članki so podčrtali, da je Jörg Dittrich, predsednik nemške obrtne zbornice, kot ključno težavo za stranke identificiral dolgo čakanje na obrtnike. Dittrich je poudaril, da bi lahko digitalizacija in umetna inteligenca zmanjšali čakalne dobe in izboljšali splošno zadovoljstvo strank.
Predsednik nemške obrtne zbornice Jörg Dittrich je poudaril potrebo po izboljšanju storitev za stranke, zlasti na področju čakanja na obrtnike. Menil je, da bi lahko digitalizacija in ciljno usmerjena uporaba umetne inteligence bistveno izboljšali kakovost storitev za stranke, kar bi skrajšalo čakalne dobe in izboljšalo splošno zadovoljstvo.
Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja. Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn. Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi ali ne. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando, je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna. Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.
Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.
| Entiteta | Sentiment |
|---|---|
| Jörg Dittrich | nevtralno |
| Zentralverband des Deutschen Handwerks | nevtralno |
| Deutsche Presse-Agentur | nevtralno |
| nemška obrtna zbornica | Pozitivno |
| digitalizacija | Pozitivno |
| Umetna inteligenca | Pozitivno |
| storitve za stranke | Pozitivno |
Čeprav se članek nanaša na Nemčijo, so izzivi in rešitve na področju storitev za stranke ter digitalizacije v obrtništvu relevantni tudi za Slovenijo, saj se podobni problemi pojavljajo tudi na slovenskem trgu.