M&S uvedel nevidne UV-oznake za recikliranje, Gen X bo največji porabnik za božič 2025
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda
gospodarstvo okolje potrošništvo

M&S uvedel nevidne UV-oznake za recikliranje, Gen X bo največji porabnik za božič 2025

M&S je postal prvi britanski supermarket, ki je na nekatere steklenice mleka uvedel nevidne UV-oznake za sledenje skozi sistem recikliranja. Vzporedno z inovacijami v maloprodaji, nova raziskava podjetja Azerion razkriva, da bo generacija X največji porabnik za božič 2025, saj bo 25 % pripadnikov te generacije porabilo 500 funtov ali več, v primerjavi z 18 % milenijcev.

Izvorni članki

Gen X to be biggest Xmas 2025 spenders, new res...
retailtimes.co.uk | 18. 7. 2025 9:50
M&S rolls out invisible UV tags to aid recyclin...
retailgazette.co.uk | 18. 7. 2025 9:22

Lastnosti poročanja virov

Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja. Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn. Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi ali ne. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando, je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna. Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.

Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.

Tip poročanja

analize:
poročanje o novicah:
mnenja in komentarji:
funkcije:

Zanesljivost

zanesljiv:

Politična orientacija

neznano:

Politične preference

neznano:

Neodvisnost

neodvisen:

Objektivnost

nepristranski:
pristranski:

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
M&S Pozitivno
Azerion nevtralno
Generacija X nevtralno
Milinijci nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Čeprav se članek nanaša na Združeno kraljestvo, uvajanje inovativnih rešitev za recikliranje in trendi potrošnje so relevantni tudi za slovenski trg in potrošnike, saj lahko podobne prakse ali trendi pridejo tudi v Slovenijo.