Poletne razprodaje znova razočarale: Francozi manj obiskujejo trgovine, prodaja v upadu
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda
gospodarstvo posel

Poletne razprodaje znova razočarale: Francozi manj obiskujejo trgovine, prodaja v upadu

22. jul 5:22

Poletne razprodaje v Franciji so se zaključile v torek zvečer z nadaljnjim upadom prodaje, kljub sicer pozitivnemu začetku leta. Vročinski val je imel negativen vpliv na obisk trgovin, kar je prispevalo k slabim rezultatom. Upad prodaje v fizičnih trgovinah je znašal približno 5 % v prvih treh tednih. Stanje znova odpira vprašanje o smiselnosti razprodaj glede na spreminjajoče se navade potrošnikov.

Poletne razprodaje, ki so se zaključile 22. julija, so v Franciji ponovno pokazale upad prodaje, kar nadaljuje trend slabih rezultatov iz prejšnjih let. Prodaja v fizičnih trgovinah je v prvih treh tednih upadla za 5 % v primerjavi z lanskim letom, spletna prodaja pa za 3 %. Potrošniki razprodajnim obdobjem pripisujejo manjši pomen, kar se kaže v manjši obiskanosti trgovin in splošnem nezadovoljstvu trgovcev.

Lastnosti poročanja virov

Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja. Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn. Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi ali ne. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando, je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna. Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.

Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.

Tip poročanja

poročanje o novicah:
mnenja in komentarji:
analize:
lokalno poročanje:
intervjuji:
razprave:
preiskovalno novinarstvo:

Zanesljivost

zanesljiv:

Politična orientacija

sredina:
desna sredina:
desno:
neznano:

Politične preference

neznano:
konzervativen:

Neodvisnost

neodvisen:
odvisen:

Objektivnost

nepristranski:
pristranski:

Podobni članki

Telefónica v prvem polletju izgubila 1,355 milijarde evrov zaradi prodaje v Latinski Ameriki
gospodarstvo posel
Desnosredinsko
Zanesljiv vir Verified Propaganda
Telefónica v prvem polletju izgubila 1,355 milijarde evrov zaradi prodaje v Latinski Ameriki
2 posodobitev 30. jul 8:25

Telefónica je v prvem polletju 2025 zabeležila izgubo v višini 1,355 milijarde evrov, a je kljub temu potrdila svoje cilje za leto 2025 in dividende za delničarje. Medtem je Redeia v prvem polletju ohranila dobiček v višini 270 milijonov evrov, brez stroškov zaradi izpada električne energije, Sogesid pa je v letu 2024 ponovno postal dobičkonosen z neto dobičkom 780 tisoč evrov. Na drugi strani so se računi Chiare Ferragni, predvsem njene družbe Tbs Crew, obarvali v rdeče po škandalu 'Pandoro gate', kar jo je prisililo v zmanjšanje plače.

Cox dosegel rekordne prihodke in dobiček v prvem polletju
posel finance
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda
Cox dosegel rekordne prihodke in dobiček v prvem polletju

30. jul 16:37

Špansko podjetje Cox, ki deluje na področju vode in energije, je v prvem polletju leta zabeležilo rekordne prihodke v višini 498 milijonov evrov, kar predstavlja 62-odstotno rast v primerjavi z enakim obdobjem lani. Dobiček pred obrestmi, davki in amortizacijo (Ebitda) je dosegel 82 milijonov evrov z maržo 16 odstotkov, čisti dobiček pa je znašal 13 milijonov evrov. Rast prihodkov je predvsem posledica vključitve novih koncesijskih sredstev in pridobljenih pogodb.

Grifols dosegel velik dobiček in ponovno uvedel dividende, Stellantis pa si prizadeva za izboljšanje poslovanja
gospodarstvo posel
Desnosredinsko
Zanesljiv vir Verified Propaganda
Grifols dosegel velik dobiček in ponovno uvedel dividende, Stellantis pa si prizadeva za izboljšanje poslovanja
1 posodobitev 29. jul 18:58

Špansko farmacevtsko podjetje Grifols je v prvem polletju leta 2025 s čistim dobičkom v višini 177 milijonov evrov preseglo tržna pričakovanja. Poleg tega je špansko podjetje Acciona v prvem polletju zabeležilo 526 milijonov evrov dobička, kar predstavlja 353-odstotno povečanje glede na enako obdobje lani in je 4,5-kratnik dobička iz prejšnjega leta.

Fluidra povečala dobiček in se pripravlja na dvig cen zaradi carin
gospodarstvo
Levo
Nepotrjeno Verified Propaganda
Fluidra povečala dobiček in se pripravlja na dvig cen zaradi carin

31. jul 11:03

Špansko podjetje Fluidra, specializirano za bazene in wellness, je v prvem polletju zabeležilo 136 milijonov evrov dobička, kar je 21 % več kot v enakem obdobju lani. Podjetje se pripravlja na dvig cen, da bi kompenziralo učinek carin, ki jih je uvedel Donald Trump, in je v aprilu že dvignilo cene v Severni Ameriki.

Španska podjetja Endesa, Unicaja in Acciona poročajo o znatni rasti dobička v prvem polletju
gospodarstvo posel
Desnosredinsko
Zanesljiv vir Verified Propaganda
Španska podjetja Endesa, Unicaja in Acciona poročajo o znatni rasti dobička v prvem polletju
3 posodobitev 29. jul 10:22

Telekomunikacijski velikan MasOrange je v prvem polletju pospešil rast, saj so se prihodki po združitvi zvišali za 4,6 %, dobičkonosnost pa za skoraj 13 %. Unicaja, ki je v prvem polletju 2024 ustvarila 338 milijonov evrov čistega dobička (14,6 % rast), ne vidi potrebe po nadaljnji koncentraciji v bančnem sektorju. Medtem se je podjetje Ercros v prvem polletju soočalo z izgubo v višini 29,2 milijona evrov, kar kaže na težave v kemičnem sektorju.

Endesa beleži znaten porast dobička v prvem polletju
gospodarstvo industrija
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda
Endesa beleži znaten porast dobička v prvem polletju

29. jul 11:14

Špansko energetsko podjetje Endesa je v prvem polletju leta 2025 zabeležilo 1.041 milijonov evrov čistega dobička, kar predstavlja 30,1-odstotno rast v primerjavi z enakim obdobjem lani, ko je dobiček znašal 800 milijonov evrov. Porast dobička je posledica uspešnega poslovanja na vseh področjih in ukinitve začasnega davka. Kljub izpadu električne energije 28. aprila je podjetje, ki ga vodi José Bogas, uspelo povečati svoje prihodke in izboljšati rezultate na energetskem področju.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Retail Int. nevtralno
Alliance du Commerce nevtralno
Francozi nevtralno
Francija nevtralno
poletne razprodaje Negativno
prodaja Negativno
trgovine Negativno
Vročinski val Negativno
Potrošniki nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Čeprav se članek nanaša na Francijo, so trendi v potrošnji in upadanje pomena razprodaj lahko relevantni tudi za Slovenijo, saj se podobni vzorci pojavljajo tudi na slovenskem trgu.