Studija razkrila, da je računanje s prsti pri otrocih pomembno za matematični uspeh
izobraževanje tehnologija

Studija razkrila, da je računanje s prsti pri otrocih pomembno za matematični uspeh

Nova dolgoročna študija je pokazala, da računanje s prsti pri otrocih v osnovni šoli ni ovira, ampak celo pripomore k njihovemu kasnejšemu uspehu pri matematiki. S tem študija ovrže ustaljene predsodke o tej praksi.

Izvorni članki

Podobni članki

Študija potrdila pozitivne učinke prepovedi uporabe mobilnih telefonov v šolah na Koroškem
družba izobraževanje
Študija potrdila pozitivne učinke prepovedi uporabe mobilnih telefonov v šolah na Koroškem

20. nov 12:56

Študija, ki je spremljala izvajanje prepovedi uporabe mobilnih telefonov v osnovnih šolah in nižjih razredih srednjih šol na Koroškem, je pokazala pretežno pozitivne rezultate. Prepoved, ki je bila na Koroškem uvedena že februarja, na državni ravni pa maja, je po mnenju 89 % vprašanih smiselna. Študija ugotavlja izboljšanje socialnega vedenja učencev, njihove koncentracije pri pouku ter zmanjšanje kibernetskega nasilja. Učitelji se počutijo bolj samozavestne pri izvajanju pravil.

V Avstriji se več kot tretjina novih učiteljev sooča s poučevanjem tujih predmetov
izobraževanje družba
V Avstriji se več kot tretjina novih učiteljev sooča s poučevanjem tujih predmetov

18. okt 9:04

V Avstriji se več kot tretjina novo zaposlenih učiteljev v prvem letu sooča s poučevanjem predmetov, za katere nimajo formalne izobrazbe. V osnovnih šolah približno 23 odstotkov učiteljev poučuje predmete, za katere niso usposobljeni, medtem ko je ta številka v srednjih šolah (vključno z nižjimi srednjimi šolami, gimnazijami in poklicnimi srednjimi šolami) kar 43 odstotkov. Med učitelji, ki se preusmerijo v poučevanje, jih kar 45 odstotkov poučuje predmete, ki niso njihova specialnost.

Inšpekcija preiskuje amputacijo prstov učencu v Cinfães
izobraževanje družba
Inšpekcija preiskuje amputacijo prstov učencu v Cinfães

15. nov 14:04

Generalna inšpekcija za izobraževanje preiskuje okoliščine, v katerih je učenec šole Fonte Coberta v Cinfães na Portugalskem izgubil konice dveh prstov. Mati obtožuje sošolce, da so mu zaprli vrata na roko. Šola je sprožila notranjo preiskavo in zagotavlja, da je bila pomoč takoj aktivirana. Direktor šole je potrdil, da primer preiskujejo.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Švica nevtralno
Catherine Thevenot nevtralno
Univerza v Lozani nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Raziskava o učinkovitosti metod poučevanja matematike je relevantna za slovenski izobraževalni sistem in starše.