LinkedIn širi program video oglasov in vključuje nove ustvarjalce in založnike
tehnologija posel

LinkedIn širi program video oglasov in vključuje nove ustvarjalce in založnike

LinkedIn krepi svojo strategijo video oglasov z razširitvijo programa BrandLink, ki vključuje nove založnike in ustvarjalce. Cilj je pritegniti več marketinških sredstev. Število ustvarjalcev na LinkedInu se je skoraj podvojilo od leta 2021, izplačila ustvarjalcem pa so se potrojila v primerjavi z lanskim letom. Program, ki je bil prvotno znan kot Wire Program, je bil preimenovan maja, da bi vključeval tudi ustvarjalce.

Izvorni članki

LinkedIn deepens video ad push, taps more publi...
indianexpress.com | 26. 8. 2025 4:35
LinkedIn deepens video ad push, taps more publi...
thehindubusinessline.com | 26. 8. 2025 4:02
LinkedIn deepens video ad push, taps more publi...
straitstimes.com | 26. 8. 2025 0:24
LinkedIn is expanding its BrandLink video ads p...
techmeme.com | 25. 8. 2025 23:50
LinkedIn deepens video ad push, taps more publi...
businesstimes.com.sg | 25. 8. 2025 22:37
LinkedIn deepens video ad push, taps more publi...
channelnewsasia.com | 25. 8. 2025 22:02

Podobni članki

Adobe in YouTube sodelujeta pri integraciji orodij za urejanje videa v Shorts
zabava kultura
Adobe in YouTube sodelujeta pri integraciji orodij za urejanje videa v Shorts

28. okt 14:05

Adobe in YouTube sta napovedala partnerstvo, ki bo ustvarjalcem omogočilo lažje urejanje in objavljanje videoposnetkov na platformi YouTube Shorts. V mobilni aplikaciji Premiere bo kmalu na voljo funkcija "Create for YouTube Shorts", ki bo omogočala neposredno objavo videoposnetkov. Ta integracija orodij za urejanje videa iz Adobe Premiere v YouTube Shorts je bila predstavljena na konferenci Adobe Max, kjer so bile razkrite tudi številne druge novosti s področja umetne inteligence.

YouTube ponuja 'drugo priložnost' nekaterim prepovedanim ustvarjalcem, a z omejitvami
gospodarstvo družba
YouTube ponuja 'drugo priložnost' nekaterim prepovedanim ustvarjalcem, a z omejitvami

10. okt 16:08

YouTube je napovedal novo pobudo 'druge priložnosti', ki bo nekaterim prej prepovedanim ustvarjalcem omogočila, da zaprosijo za ponovni začetek na platformi. Ta poteza sledi izjavi podjetja Alphabet pred odborom ameriškega predstavniškega doma za pravosodje, kjer so potrdili, da bodo nekaterim ustvarjalcem, ki so bili prepovedani zaradi širjenja dezinformacij o COVID-19 in volitvah, omogočili vrnitev. Program ne bo veljal za tiste, ki so kršili avtorske pravice ali YouTubove politike odgovornosti ustvarjalcev. Ustvarjalci, ki so večkrat kršili YouTubova pravila, bodo lahko zaprosili za nove račune.

Perplexity ponuja založnikom delitev prihodkov od iskanj z umetno inteligenco
tehnologija mediji
Perplexity ponuja založnikom delitev prihodkov od iskanj z umetno inteligenco

25. avg 19:28

Podjetje Perplexity AI Inc. je začelo ponujati založnikom možnost delitve prihodkov, ki jih ustvarjajo njihovi članki pri iskanjih z umetno inteligenco. Ta poteza sledi kritikam in pravnim sporom, ki jih je podjetje imelo z nekaterimi medijskimi hišami zaradi uporabe njihovega dela. Perplexity je tudi predstavil naročniški model Comet Plus za 5 dolarjev mesečno, ki ponuja kurirano vsebino, in namenil 42,5 milijona dolarjev za založnike, ki bodo prejeli 80 % prihodkov. Namen te pobude je pomiriti razmerje z medijskimi hišami, s katerimi se je podjetje v preteklosti zapletlo.

YouTube preizkuša novo funkcijo označevanja, podobno kot na TikToku in Instagramu
tehnologija mediji
YouTube preizkuša novo funkcijo označevanja, podobno kot na TikToku in Instagramu

4. avg 15:55

YouTube uvaja novo funkcijo, ki ustvarjalcem omogoča, da v svojih videoposnetkih označujejo druge uporabnike, kar je podobno funkcijam, ki jih že poznajo uporabniki TikToka in Instagrama. Cilj te posodobitve je izboljšati prepoznavnost in medsebojno promocijo med ustvarjalci vsebin. Funkcija je trenutno na voljo le omejenemu številu ustvarjalcev, vendar se pričakuje, da bo kmalu na voljo vsem uporabnikom YouTube.

YouTube uvaja večjezično zvočno podnapiranje za ustvarjalce
zabava tehnologija
YouTube uvaja večjezično zvočno podnapiranje za ustvarjalce

11. sep 8:05

YouTube je po dveh letih testiranja uradno lansiral funkcijo večjezičnega zvočnega podnapiranja za vse ustvarjalce. Ta funkcija omogoča samodejno sinhronizacijo videoposnetkov v različne jezike, s čimer ustvarjalci dosežejo širše občinstvo. Po podatkih YouTube-a so ustvarjalci že opazili, da več kot 25 % časa gledanja prihaja iz ogledov v jezikih, ki niso primarni jezik videoposnetka. Uvedba te funkcije naj bi znatno spremenila uporabniško izkušnjo na platformi.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
LinkedIn Pozitivno
BrandLink nevtralno
Wire Program nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Čeprav se novice nanašajo na LinkedIn, globalno platformo, spremembe v oglaševanju in monetizaciji platform imajo posreden vpliv na slovenske uporabnike in podjetja, ki uporabljajo LinkedIn za marketing in mreženje.