Colossal Order predaja razvoj serije Cities: Skylines studiu Iceflake Studios
zabava tehnologija

Colossal Order predaja razvoj serije Cities: Skylines studiu Iceflake Studios

Paradox Interactive in Colossal Order sta se po več kot 15 letih sodelovanja razšla, kar pomeni, da bo razvoj serije Cities: Skylines prevzel studio Iceflake Studios, znan po igri Surviving The Aftermath. Odločitev je bila sprejeta sporazumno, Iceflake Studios pa bo prevzel razvoj Cities: Skylines 2, vključno z brezplačnimi posodobitvami in plačljivimi razširitvami.

Izvorni članki

Colossal Order exits Cities: Skylines franchise...
neowin.net | 17. 11. 2025 15:38
Cities: Skylines to switch developer
gamesindustry.biz | 17. 11. 2025 15:24
Paradox Interactive parts ways with Cities: Sky...
eurogamer.net | 17. 11. 2025 15:22
Cities: Skylines creators Colossal Order are ha...
rockpapershotgun.com | 17. 11. 2025 15:16

Podobni članki

IndyCar se vrača v svet videoiger z novo igro, ki izide leta 2026
zabava šport
IndyCar se vrača v svet videoiger z novo igro, ki izide leta 2026

26. avg 19:11

Po več kot 20 letih se IndyCar vrača v svet videoiger. Serija je sklenila dolgoročni licenčni sporazum z iRacing.com Motorsport Simulations za proizvodnjo nove igre IndyCar za igralne konzole in osebne računalnike. iRacing Studios, ki razvija tudi igro NASCAR 25, bo razvijal serijo iger IndyCar, pri čemer bo prva igra izšla leta 2026 za PC, PlayStation 5 in Xbox Series X/S.

Ubisoft in Tencent ustanovila novo podjetje Vantage Studios za razvoj iger
tehnologija posel
Ubisoft in Tencent ustanovila novo podjetje Vantage Studios za razvoj iger

1. okt 17:05

Ubisoft in Tencent sta uradno napovedala novo skupno podjetje z imenom Vantage Studios, ki bo vodilo razvoj franšiz Assassin's Creed, Far Cry in Rainbow Six. Podjetje bo imelo polno avtonomijo pri ustvarjalni usmeritvi in poslovnih načrtih. Vantage Studios je že začel z delovanjem in bo odgovoren za razvoj novih iger v omenjenih serijah, ki se delno razvijajo tudi v Quebecu.

Ubisoft uvaja generativno umetno inteligenco v razvoj iger s prototipom, ki ga nadzirajo igralci
zabava tehnologija
Ubisoft uvaja generativno umetno inteligenco v razvoj iger s prototipom, ki ga nadzirajo igralci

21. nov 21:56

Ubisoft pospešuje uporabo generativne umetne inteligence v celotnem podjetju in jo vidi kot revolucijo, primerljivo s prehodom iger v 3D. Izvršni direktor Yves Guillemot je poudaril, kako globoko je umetna inteligenca vgrajena v podjetje in že oblikuje prihodnje projekte. Ubisoft je napovedal nov prototip igre "Teammates", ki omogoča glasovno upravljanje soigralcev z umetno inteligenco, ki razumejo vizualni kontekst in naravni jezik. Projekt, ki temelji na prejšnjih predstavitvah Neo NPCs, je trenutno v zaprtem testiranju z igralci.

Izdaja igre Demonschool prestavljena zaradi bližajoče se izdaje Hollow Knight: Silksong
zabava tehnologija
Izdaja igre Demonschool prestavljena zaradi bližajoče se izdaje Hollow Knight: Silksong

25. avg 20:07

Izdaja taktične RPG igre Demonschool je bila prestavljena na 19. november 2025, prvotno pa je bila načrtovana za 3. september 2025. Razvijalec Necrosoft Games in založnik Ysbryd Games sta se za ta korak odločila zaradi napovedane izdaje igre Hollow Knight: Silksong, ki je predvidena za 4. september 2025. Razvijalci se želijo izogniti neposredni konkurenci s pričakovanim naslovom, ki bi lahko vplivala na prodajo igre Demonschool.

Entitete in sentiment

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica je relevantna za ljubitelje računalniških iger v Sloveniji, še posebej tistih, ki igrajo Cities: Skylines.