Kljub poplavi oglasov za Black Friday, zanimanje ne raste
posel gospodarstvo

Kljub poplavi oglasov za Black Friday, zanimanje ne raste

Kljub temu, da se Black Friday s svojimi popusti razteza že skoraj čez cel mesec, novo raziskavo kaže, da njegova priljubljenost ne raste več. Strokovnjaki napovedujejo, da ne bomo doživeli trimesečnega obdobja Black Friday.

Podobni članki

Romuni načrtujejo večjo porabo za Črni petek 2025, pri čemer so mladi najbolj navdušeni
gospodarstvo potrošništvo
Romuni načrtujejo večjo porabo za Črni petek 2025, pri čemer so mladi najbolj navdušeni

3. nov 17:07

Raziskavi, ki sta jo naročila PayU in MKOR, kažeta, da Romuni načrtujejo povečanje porabe za Črni petek leta 2025. Približno 70% Romunov namerava nekaj kupiti, pri čemer imajo nekateri na voljo celo več kot 2.000 lei. Mladi so se izkazali za najbolj navdušene kupce, saj načrtujejo bolj premišljene nakupe in so pripravljeni porabiti več kot v preteklih letih.

Turistični ponudniki že vabijo s popusti za Black Friday in Black Week 2025
gospodarstvo življenjski slog
Turistični ponudniki že vabijo s popusti za Black Friday in Black Week 2025

18. nov 13:56

Lovci na ugodne ponudbe so si v koledarju že označili Black Friday in Black Week. Ta nakupovalni praznik se je uveljavil tudi v turistični panogi. Ponudniki privabljajo s posebej ugodnimi ponudbami, nekatere so na voljo že zdaj. Potniki lahko že prihranijo pri rezervacijah.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Black Friday nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Black Friday vpliva na potrošniške navade in ekonomijo v Sloveniji, zato je relevanten za prebivalce.