Max Giesinger noče biti »Social-Media-Hampelmann«
glasba zabava

Max Giesinger noče biti »Social-Media-Hampelmann«

Nemški glasbenik Max Giesinger se počuti izgubljenega v vrvežu družbenih medijev in ne želi biti »Social-Media-Hampelmann«. Giesinger ne razume popularnosti TikToka in podobnih platform ter se sprašuje o prihodnosti novih glasbenikov v takšnem okolju. Članki poročajo o njegovem odnosu do družbenih medijev.

Podobni članki

Söder na nevarni meji med kultom in banalizacijo, medtem ko se sooča s kritikami
mediji politika
Söder na nevarni meji med kultom in banalizacijo, medtem ko se sooča s kritikami

12. okt 9:03

Članki nemških medijev poročajo o tem, kako se voditelj CSU Markus Söder giblje na tanki meji med ustvarjanjem kulta osebnosti in banalizacijo v svoji politiki. Söder, ki se giblje med tradicionalnimi bavarskimi dogodki, političnimi ambicijami in aktivnostjo na družbenih omrežjih, se sooča s kritikami, saj se v njegovi javni podobi pojavljajo 'praske'. Njegov nastop na družbenih omrežjih sproža vprašanja o tem, ali vodi v zadrego ali slavo.

Alternativna družbena omrežja si prizadevajo postati privlačnejša
družba tehnologija
Alternativna družbena omrežja si prizadevajo postati privlačnejša
1 posodobitev 23. nov 13:36

Članki poudarjajo, da obstajajo alternative Instagramu, X-u (Twitterju) in TikToku, ki pogosto povzročajo več škode kot koristi. Poudarek je na tem, da je treba novo vizijo družbenih medijev približati končnim uporabnikom, da bi postala bolj privlačna.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Max Giesinger nevtralno
TikTok nevtralno
Nemčija nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Članek govori o nemškem glasbeniku, katerega stališče do družbenih medijev je lahko relevantno tudi za slovenske ustvarjalce.