Novice o entiteti: IAB

Nemški trg dela se sooča z izzivi kljub padcu brezposelnosti
gospodarstvo politika
Nemški trg dela se sooča z izzivi kljub padcu brezposelnosti

Nemški trg dela kaže mešano sliko. Čeprav se je število brezposelnih spustilo pod tri milijone, kar nakazuje na določeno okrevanje, pa se hkrati pojavljajo zaskrbljujoči znaki, kot je močan upad števila prostih delovnih mest. Inštitut za raziskave trga dela in poklicev (IAB) iz Nürnberga poroča o skoraj 50-odstotnem zmanjšanju prostih delovnih mest v zadnjih treh letih, kar bi lahko nakazovalo na prihajajočo gospodarsko krizo.

Desno
Nepotrjeno Verified Propaganda
30. sep 14:05
IAB napoveduje manj brezposelnih, a tudi manj zaposlenih v Nemčiji prihodnje leto
politika gospodarstvo
IAB napoveduje manj brezposelnih, a tudi manj zaposlenih v Nemčiji prihodnje leto

Inštitut za raziskovanje trga dela in poklicev (IAB) napoveduje, da bo v Nemčiji prihodnje leto manj brezposelnih, vendar se bo hkrati zmanjšalo tudi število zaposlenih. Kljub navidezni protislovnosti ta napoved pojasnjuje pričakovane trende na trgu dela. Število zaposlenih naj bi se v letošnjem letu sicer še povečalo za 10.000, vendar naj bi se v letu 2026 zmanjšalo.

Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda
24. sep 11:04
Strokovnjaki napovedujejo preobrat na nemškem trgu dela kljub pričakovanemu dvigu brezposelnosti
socialna varnost gospodarstvo
Strokovnjaki napovedujejo preobrat na nemškem trgu dela kljub pričakovanemu dvigu brezposelnosti

Strokovnjaki pričakujejo, da bo število brezposelnih v Nemčiji avgusta preseglo tri milijone, vendar napovedujejo, da bi se lahko v naslednjih mesecih trg dela obrnil navzgor. Inštitut za raziskovanje trga dela in poklicev (IAB) nakazuje na potencialno izboljšanje situacije na trgu dela.

Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda
27. avg 13:08
Ameriški potrošniki so zmanjšali porabo, medtem ko se trgovine pripravljajo na sezono nazaj v šolo
gospodarstvo posel
Ameriški potrošniki so zmanjšali porabo, medtem ko se trgovine pripravljajo na sezono nazaj v šolo

Ameriški potrošniki, ki jih vodi podjetje Procter & Gamble, so zmanjšali porabo, kar se kaže v zakasnelih nakupih, manjšem številu obiskov trgovin in koriščenju obstoječih zalog. Vzporedno s tem se pojavlja nov izraz »komercialni mediji«, ki nadomešča maloprodajne medije in odraža širši obseg te industrije. Maloprodaja in modna industrija načrtujeta povečanje izdatkov, pri čemer se osredotočata na financiranje razvoja umetne inteligence. Kljub temu se obetajo tedni brez davka na promet in druge pobude za pomoč družinam pri varčevanju pri nakupih pred začetkom šole.

Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda
30. jul 7:09