Avstrijska RTR razširila portal za pritožbe tudi na poštne pošiljke
gospodarstvo potrošništvo

Avstrijska RTR razširila portal za pritožbe tudi na poštne pošiljke

Avstrijska regulacijska agencija RTR je razširila svoj portal za pritožbe, ki je bil prej namenjen samo paketnim pošiljkam, tudi na pritožbe glede težav z dostavo pisemskih pošiljk. Agencija RTR je pojasnila, da so težave pri dostavi pisem "podobne" težavam pri dostavi paketov, registrirane pritožbe pa naj bi pripomogle k prepoznavanju strukturnih težav.

Izvorni članki

Podobni članki

Nemška agencija za omrežja uvedla portal za pritožbe glede poštnih storitev
posel potrošništvo
Nemška agencija za omrežja uvedla portal za pritožbe glede poštnih storitev

8. okt 12:04

Zvezna agencija za omrežja v Nemčiji je lansirala spletni portal, namenjen zbiranju pritožb potrošnikov glede poštnih storitev. Portal omogoča uporabnikom, da prijavijo težave, kot so zamude pri dostavi pisem in paketov, zaprte poslovalnice in druge nepravilnosti. Cilj pobude je hitrejše odkrivanje in reševanje težav v poštnem sektorju.

Bundesverwaltungsgericht v Leipzigu obravnaval prispevek za RTV: Odprta pot za pritožbe glede programske raznolikosti
pravosodje politika
Bundesverwaltungsgericht v Leipzigu obravnaval prispevek za RTV: Odprta pot za pritožbe glede programske raznolikosti

15. okt 17:04

Zvezno upravno sodišče (Bundesverwaltungsgericht) v Leipzigu je obravnavalo tožbo ženske iz Bavarske glede obveznosti plačevanja prispevka za RTV, ker naj programi ARD, ZDF in Deutschlandradio ne bi bili dovolj raznoliki. Sodišče je zavrnilo tožbo in jo vrnilo v ponovno presojo nižjemu sodišču, ki bo moralo preveriti raznolikost programa. Razprava je bila javna in je pritegnila veliko pozornosti medijev in javnosti.

V drugem četrtletju se je število pritožb v sektorju komunikacij na Portugalskem povečalo
potrošništvo gospodarstvo
V drugem četrtletju se je število pritožb v sektorju komunikacij na Portugalskem povečalo

1. sep 15:19

V drugem četrtletju je na Portugalskem prišlo do 7-odstotnega porasta pritožb v sektorju komunikacij. Povečanje je predvsem posledica pritožb glede elektronskih komunikacij, ki so se povečale za 12 %. Skupno število pritožb je doseglo 17.100. Operater Digi predstavlja 8 % vseh pritožb v sektorju, s 1.300 pritožbami, kar pomeni 7,2 pritožbe na tisoč strank.

Uporabniki po vsem svetu poročali o težavah pri prijavi v PayPal
tehnologija gospodarstvo
Uporabniki po vsem svetu poročali o težavah pri prijavi v PayPal

16. okt 21:04

Številni uporabniki PayPala so v četrtek poročali o težavah pri dostopu do svojih računov in izvajanju plačil. Poročila o motnjah so prihajala iz različnih delov sveta, vključno z Nemčijo. Po poročanju so se težave pojavljale predvsem pri prijavi v sistem. Kljub prvotnim težavam pa so se težave kasneje odpravile.

Število pritožb glede digitalnih storitev v drugem četrtletju močno naraslo, Facebook na vrhu seznama pritožb
gospodarstvo pravosodje
Število pritožb glede digitalnih storitev v drugem četrtletju močno naraslo, Facebook na vrhu seznama pritožb

8. sep 18:09

Portugalski regulator Anacom je v drugem četrtletju prejel 36 pritožb glede digitalnih storitev, kar je 177 % več kot v istem obdobju lani. Glavni razlog za pritožbe je bila prekinitev, omejitev ali odstranitev računov ali vsebin s strani ponudnikov storitev, ki so kot razlog navedli kršitev zakona. Facebook je platforma, zoper katero je bilo vloženih največ pritožb.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
RTR nevtralno
Pritožbe nevtralno
Poštne pošiljke nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica je relevantna za Slovence, ki uporabljajo avstrijske poštne storitve ali kupujejo iz tujine in imajo težave z dostavo.