Nemška agencija za omrežja uvedla portal za pritožbe glede poštnih storitev
posel potrošništvo

Nemška agencija za omrežja uvedla portal za pritožbe glede poštnih storitev

Zvezna agencija za omrežja v Nemčiji je lansirala spletni portal, namenjen zbiranju pritožb potrošnikov glede poštnih storitev. Portal omogoča uporabnikom, da prijavijo težave, kot so zamude pri dostavi pisem in paketov, zaprte poslovalnice in druge nepravilnosti. Cilj pobude je hitrejše odkrivanje in reševanje težav v poštnem sektorju.

Izvorni članki

Podobni članki

Avstrijska RTR razširila portal za pritožbe tudi na poštne pošiljke
gospodarstvo potrošništvo
Avstrijska RTR razširila portal za pritožbe tudi na poštne pošiljke

15. avg 14:27

Avstrijska regulacijska agencija RTR je razširila svoj portal za pritožbe, ki je bil prej namenjen samo paketnim pošiljkam, tudi na pritožbe glede težav z dostavo pisemskih pošiljk. Agencija RTR je pojasnila, da so težave pri dostavi pisem "podobne" težavam pri dostavi paketov, registrirane pritožbe pa naj bi pripomogle k prepoznavanju strukturnih težav.

Nemško Pošto zaradi pritožb strank ogroža denarna kazen
gospodarstvo posel
Nemško Pošto zaradi pritožb strank ogroža denarna kazen

1. nov 12:04

Zaradi velikega porasta pritožb strank je nemška Zvezna agencija za omrežja (Bundesnetzagentur) prvič zagrozila Deutsche Post z denarno kaznijo. Do avgusta so prejeli skoraj 39.000 pritožb, kar je precej več kot v enakem obdobju lani. Agencija lahko Pošti naloži globo do deset milijonov evrov.

Nemški preiskovalci ugasnili več kot 1400 spletnih strani za prevare
tehnologija obramba
Nemški preiskovalci ugasnili več kot 1400 spletnih strani za prevare

13. okt 11:04

Nemški preiskovalci kibernetske kriminalitete so izklopili več kot 1400 spletnih strani, ki so jih uporabljali za izvajanje prevar. Te spletne strani so obljubljale velike dobičke s preprostimi kliki, vendar so v resnici služile za prevaro uporabnikov.

Potrošniške organizacije opozarjajo na porast spletnih prevar pri storitvah
potrošništvo gospodarstvo
Potrošniške organizacije opozarjajo na porast spletnih prevar pri storitvah

4. avg 8:07

Nemške potrošniške organizacije opozarjajo na naraščajoče število pritožb glede spletnih storitev, kjer se pojavljajo prevarantske sheme, ki niso prisotne samo v spletnih trgovinah, temveč tudi pri domnevnih ponudnikih storitev. Organizacije kritizirajo oglaševanje takšnih ponudb in pozivajo potrošnike k previdnosti.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Bundesnetzagentur nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Čeprav se novice nanašajo na Nemčijo, bi podoben mehanizem za sprejemanje pritožb lahko bil koristen tudi v Sloveniji za izboljšanje kakovosti poštnih storitev.