Dobavitelji avtomobilskih delov pod pritiskom, tisoče delovnih mest ogroženih
gospodarstvo posel

Dobavitelji avtomobilskih delov pod pritiskom, tisoče delovnih mest ogroženih

Nemški dobavitelji avtomobilskih delov, kot so Bosch, Conti in ZF, se soočajo s težavami zaradi zmanjšanja naročil, odpuščanj in zahtevne preusmeritve na električno mobilnost. Podjetja se trudijo obvladati krizo, pri čemer se sprašujejo, kdo bo to krizo prebrodil bolje in zakaj. Tisoči delovnih mest so ogroženi.

Podobni članki

Bosch bo ukinil petmestno število delovnih mest
gospodarstvo industrija
Bosch bo ukinil petmestno število delovnih mest
1 posodobitev 25. sep 13:49

Bosch bo do leta 2030 ukinil približno 13.000 dodatnih delovnih mest, predvsem v Nemčiji. V Avstriji bo ukinjenih 40 delovnih mest. Svet delavcev napoveduje boj.

Nemška avtomobilska industrija zaradi krize ukinila več kot 50.000 delovnih mest v enem letu
gospodarstvo industrija
Nemška avtomobilska industrija zaradi krize ukinila več kot 50.000 delovnih mest v enem letu

26. avg 17:12

Nemška avtomobilska industrija se sooča s težavami zaradi gospodarske krize, carin in splošne gospodarske upočasnitve. V zadnjem letu je bilo ukinjenih več kot 50.000 delovnih mest, kar predstavlja skoraj sedem odstotkov vseh delovnih mest v tej panogi. Strokovnjaki opozarjajo, da bo brezposelnost naraščala tudi med visoko izobraženimi kadri.

Daimler Truck se zaradi upada povpraševanja v Severni Ameriki sooča s težavami
posel gospodarstvo
Daimler Truck se zaradi upada povpraševanja v Severni Ameriki sooča s težavami

1. avg 12:09

Proizvajalec gospodarskih vozil Daimler Truck se spopada s težavami zaradi šibkega povpraševanja v Severni Ameriki, kar je posledica negotovih gospodarskih razmer in ameriških carin. To vpliva na ceno delnic podjetja, čeprav so polletni rezultati bili močni. Podjetje išče strategije za obvladovanje krize.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Bosch Negativno
Conti Negativno
ZF Negativno
Nemčija nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Dogajanje v avtomobilski industriji v Nemčiji ima lahko posreden vpliv na slovensko gospodarstvo, saj je Slovenija povezana z nemško avtomobilsko industrijo.