VLCC kaznovan s 300.000 rupij zaradi zavajajočih oglasov o hujšanju
pravosodje gospodarstvo zdravstvo

VLCC kaznovan s 300.000 rupij zaradi zavajajočih oglasov o hujšanju

Centralni organ za varstvo potrošnikov (CCPA) je naložil verigi lepotnih in wellness centrov VLCC kazen v višini 300.000 rupij (približno 3.600 evrov) zaradi objavljanja zavajajočih oglasov, ki so se nanašali na tretmaje za hujšanje. Kazen je bila izrečena, ker so oglasi zavajali potrošnike glede učinkovitosti teh tretmajev, pri čemer so uporabljali postopek CoolSculpting, ki ga je odobrila ameriška FDA.

Izvorni članki

CCPA slaps ₹3 lakh fine on VLCC for misleading ...
thehindubusinessline.com | 23. 8. 2025 10:05
Central Consumer Protection Authority fines VLC...
sudannews.net | 23. 8. 2025 9:35
VLCC is fined Rs 3 lakh by the CCPA for decepti...
assamtribune.com | 23. 8. 2025 9:24
CCPA imposes Rs 3 lakh fine on VLCC for mislead...
deccanherald.com | 23. 8. 2025 9:08

Podobni članki

Drishti IAS kaznovan s 500.000 rupij zaradi zavajajočih oglasov o rezultatih UPSC 2022
pravosodje posel
Drishti IAS kaznovan s 500.000 rupij zaradi zavajajočih oglasov o rezultatih UPSC 2022

3. okt 13:04

Centralni organ za varstvo potrošnikov (CCPA) je podjetju Drishti IAS (VDK Eduventures Pvt Ltd) naložil kazen v višini 500.000 rupij zaradi objave zavajajočih oglasov v zvezi z rezultati izpita UPSC Civil Services Examination (CSE) 2022. Drishti IAS je v oglasu poudarjal "216+ uvrstitev v UPSC CSE 2022" skupaj z imeni in fotografijami uspešnih kandidatov, kar je po mnenju CCPA "zavajajoče". To je že druga kazen, ki jo je CCPA naložil Drishti IAS, ki je trdil, da je omogočil "150+ uvrstitev v UPSC CSE 2021".

Oglasi za Booking.com in tri hotelske verige prepovedani zaradi zavajajočih cen
gospodarstvo življenjski slog
Oglasi za Booking.com in tri hotelske verige prepovedani zaradi zavajajočih cen

19. nov 11:56

Agencija za standarde oglaševanja (ASA) je prepovedala oglase za Booking.com, Accor, Travelodge in Hilton, ker so zavajali potrošnike glede števila sob, ki so na voljo po najnižjih cenah. Podjetja so uporabljala "od" cene, ki so precenjevale število sob, ki so dejansko na voljo po oglaševani ceni.

Zara umaknila oglase zaradi uporabe "neprimerno suhih" modelov po pritožbi
življenjski slog družba
Zara umaknila oglase zaradi uporabe "neprimerno suhih" modelov po pritožbi

6. avg 14:09

Oglaševalska agencija (ASA) je prejela pritožbo glede dveh oglasov na spletni strani Zare, ki sta prikazovala modela v preveliki srajci in kratki obleki. Pritožba je trdila, da so modeli "neprimerno suhi", kar je ASA potrdila in označila oglase za "družbeno neodgovorne". Posledično je Zara umaknila sporne oglase.

Indijska nacionalna telefonska linija za pomoč potrošnikom prejela 3.000 pritožb glede davka na blago in storitve (GST) po znižanju davkov
gospodarstvo potrošništvo
Indijska nacionalna telefonska linija za pomoč potrošnikom prejela 3.000 pritožb glede davka na blago in storitve (GST) po znižanju davkov

29. sep 14:04

Indijska nacionalna telefonska linija za pomoč potrošnikom (NCH) je prejela približno 3.000 pritožb potrošnikov v zvezi z davkom na blago in storitve (GST) po nedavnem znižanju davčnih stopenj. Pritožbe se nanašajo na zavajajoče popuste in nepravične prakse določanja cen s strani trgovcev na drobno, ki niso prenesli davčne olajšave na potrošnike. Sekretarka za potrošniške zadeve, Nidhi Khare, je izjavila, da bodo pritožbe posredovane Centralnemu odboru za posredne davke in carine (CBIC) za nadaljnje ukrepanje.

Oglasi Zare prepovedani zaradi 'nezdravo suhih' modelov v Združenem kraljestvu
posel družba
Oglasi Zare prepovedani zaradi 'nezdravo suhih' modelov v Združenem kraljestvu
1 posodobitev 6. avg 10:15

Britanski nadzornik za oglaševanje (Advertising Standards Authority - ASA) je prepovedal dva oglasa španske skupine Zara, ker so slike kršile pravila družbene odgovornosti in prikazovale modele, ki so izgledali "nezdravo suhi". ASA je oglase označila za neodgovorne, ker naj bi promovirali škodljive lepotne standarde.

Walmart plača 5,6 milijona dolarjev zaradi precenjenih izdelkov v Kaliforniji
gospodarstvo pravosodje
Walmart plača 5,6 milijona dolarjev zaradi precenjenih izdelkov v Kaliforniji

12. avg 6:25

Ameriški trgovec na drobno Walmart se je strinjal, da bo plačal 5,6 milijona dolarjev za rešitev tožbe v Kaliforniji, ki ga je obtoževala precenjevanja izdelkov. Kupci so opazili, da so bili nekateri izdelki, kot so pecivo, pridelki in pripravljena hrana, prodani z manjšo težo, kot je bila navedena na etiketi, nekateri pa so bili obtoženi zaračunavanja višjih cen od najnižjih oglaševanih.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Centralni organ za varstvo potrošnikov nevtralno
VLCC Negativno
CoolSculpting nevtralno
FDA nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica ni neposredno povezana s Slovenijo, vendar opozarja na pomembnost varstva potrošnikov in regulacije oglaševanja.