Oglasi Zare prepovedani zaradi 'nezdravo suhih' modelov v Združenem kraljestvu
posel družba življenjski slog

Oglasi Zare prepovedani zaradi 'nezdravo suhih' modelov v Združenem kraljestvu

6. avg 10:15

Britanski nadzornik za oglaševanje (Advertising Standards Authority - ASA) je prepovedal dva oglasa španske skupine Zara, ker so slike kršile pravila družbene odgovornosti in prikazovale modele, ki so izgledali "nezdravo suhi". ASA je oglase označila za neodgovorne, ker naj bi promovirali škodljive lepotne standarde.

Uprava za standarde oglaševanja (ASA) v Združenem kraljestvu je prepovedala dva oglasa Zare, ker so prikazovali modele, ki so se zdeli 'nezdravo suhi'. Oglasi so sprožili pritožbe, da so neodgovorni zaradi potencialnega vpliva na dojemanje telesne podobe. ASA je pritrdila, da so modeli delovali presuho in je prepovedala objavo oglasov v tej obliki.

Izvorni članki

Zara adverts banned over ‘unhealthily thin’ models
drapersonline.com | 6. 8. 2025 7:00
Zara ads banned for featuring ‘unhealthily thin...
retailgazette.co.uk | 6. 8. 2025 6:37
Zara adverts showing models who appeared to be ...
standard.co.uk | 6. 8. 2025 6:25
ZARA ads banned for photos of models who appear...
theindustry.fashion | 6. 8. 2025 5:55

Podobni članki

Zara umaknila oglase zaradi uporabe "neprimerno suhih" modelov po pritožbi
življenjski slog družba
Zara umaknila oglase zaradi uporabe "neprimerno suhih" modelov po pritožbi

6. avg 14:09

Oglaševalska agencija (ASA) je prejela pritožbo glede dveh oglasov na spletni strani Zare, ki sta prikazovala modela v preveliki srajci in kratki obleki. Pritožba je trdila, da so modeli "neprimerno suhi", kar je ASA potrdila in označila oglase za "družbeno neodgovorne". Posledično je Zara umaknila sporne oglase.

Oglas za gel za prhanje Sanex prepovedan v Združenem kraljestvu zaradi rasističnih stereotipov
posel družba
Oglas za gel za prhanje Sanex prepovedan v Združenem kraljestvu zaradi rasističnih stereotipov

20. avg 7:33

Oglas za gel za prhanje Sanex je bil v Združenem kraljestvu prepovedan, ker naj bi sugeriral, da je temna koža problematična, svetla pa superiorna. Uprava za standarde oglaševanja (ASA) je oglas prepovedala po prejemu pritožb, da oglas ovekoveča negativne in žaljive rasne stereotipe. Televizijski oglas je bil označen za spodbujanje negativnih stereotipov in možnost povzročitve resne žalitve.

Irske oblasti začenjajo strožji nadzor nad vplivneži na družbenih omrežjih zaradi zavajajočih oglasov
družba pravosodje
Irske oblasti začenjajo strožji nadzor nad vplivneži na družbenih omrežjih zaradi zavajajočih oglasov

25. avg 19:28

Irske oblasti za oglaševanje so se povezale z agencijo za varstvo potrošnikov, da bi okrepile nadzor nad vplivneži na družbenih omrežjih, ki objavljajo lažne ali zavajajoče vsebine. Agencija za varstvo konkurence in potrošnikov bo obveščena o vseh kršitvah oglaševalskih pravil. Znani kuhar Donal Skehan je bil opozorjen zaradi neoznačenih plačanih objav na Instagramu, s čimer je kršil zakon o varstvu potrošnikov.

VLCC kaznovan s 300.000 rupij zaradi zavajajočih oglasov o hujšanju
pravosodje gospodarstvo
VLCC kaznovan s 300.000 rupij zaradi zavajajočih oglasov o hujšanju

23. avg 13:17

Centralni organ za varstvo potrošnikov (CCPA) je naložil verigi lepotnih in wellness centrov VLCC kazen v višini 300.000 rupij (približno 3.600 evrov) zaradi objavljanja zavajajočih oglasov, ki so se nanašali na tretmaje za hujšanje. Kazen je bila izrečena, ker so oglasi zavajali potrošnike glede učinkovitosti teh tretmajev, pri čemer so uporabljali postopek CoolSculpting, ki ga je odobrila ameriška FDA.

Oglasi za Booking.com in tri hotelske verige prepovedani zaradi zavajajočih cen
gospodarstvo življenjski slog
Oglasi za Booking.com in tri hotelske verige prepovedani zaradi zavajajočih cen

19. nov 11:56

Agencija za standarde oglaševanja (ASA) je prepovedala oglase za Booking.com, Accor, Travelodge in Hilton, ker so zavajali potrošnike glede števila sob, ki so na voljo po najnižjih cenah. Podjetja so uporabljala "od" cene, ki so precenjevale število sob, ki so dejansko na voljo po oglaševani ceni.

Entitete in sentiment

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Čeprav se dogaja v Združenem kraljestvu, tema telesne podobe in standardov lepote v oglaševanju vpliva tudi na slovensko družbo.