V Veliki Britaniji prepovedali oglas za Zaro zaradi izjemno suhih manekenk
posel družba življenjski slog

V Veliki Britaniji prepovedali oglas za Zaro zaradi izjemno suhih manekenk

Britanski nadzorniki oglaševanja so prepovedali oglas španske modne znamke Zara, ker so ocenili, da so manekenke na fotografijah videti "nezdravo suhe". Zara je po posredovanju nadzornikov umaknila sporne oglase iz svoje spletne strani.

Podobni članki

Oglasi Zare prepovedani zaradi 'nezdravo suhih' modelov v Združenem kraljestvu
posel družba
Oglasi Zare prepovedani zaradi 'nezdravo suhih' modelov v Združenem kraljestvu
1 posodobitev 6. avg 10:15

Britanski nadzornik za oglaševanje (Advertising Standards Authority - ASA) je prepovedal dva oglasa španske skupine Zara, ker so slike kršile pravila družbene odgovornosti in prikazovale modele, ki so izgledali "nezdravo suhi". ASA je oglase označila za neodgovorne, ker naj bi promovirali škodljive lepotne standarde.

Velika Britanija uvaja prepoved oglaševanja nezdrave hrane za otroke
družba zdravstvo
Velika Britanija uvaja prepoved oglaševanja nezdrave hrane za otroke

1. okt 9:05

Velika Britanija je uvedla prepoved oglaševanja nezdrave hrane, s ciljem zmanjšati izpostavljenost otrok tovrstnim oglasom in posledično zmanjšati njihovo porabo. Vlada v Londonu pričakuje, da bo dolgoročno prihranila milijarde v zdravstvenem sektorju.

Zara umaknila oglase zaradi uporabe "neprimerno suhih" modelov po pritožbi
življenjski slog družba
Zara umaknila oglase zaradi uporabe "neprimerno suhih" modelov po pritožbi

6. avg 14:09

Oglaševalska agencija (ASA) je prejela pritožbo glede dveh oglasov na spletni strani Zare, ki sta prikazovala modela v preveliki srajci in kratki obleki. Pritožba je trdila, da so modeli "neprimerno suhi", kar je ASA potrdila in označila oglase za "družbeno neodgovorne". Posledično je Zara umaknila sporne oglase.

Oglas za gel za prhanje Sanex prepovedan v Združenem kraljestvu zaradi rasističnih stereotipov
posel družba
Oglas za gel za prhanje Sanex prepovedan v Združenem kraljestvu zaradi rasističnih stereotipov

20. avg 7:33

Oglas za gel za prhanje Sanex je bil v Združenem kraljestvu prepovedan, ker naj bi sugeriral, da je temna koža problematična, svetla pa superiorna. Uprava za standarde oglaševanja (ASA) je oglas prepovedala po prejemu pritožb, da oglas ovekoveča negativne in žaljive rasne stereotipe. Televizijski oglas je bil označen za spodbujanje negativnih stereotipov in možnost povzročitve resne žalitve.

Sodišče v Frankfurtu prepovedalo Applu oglaševanje ur kot CO2-nevtralnih zaradi zavajanja potrošnikov
tehnologija gospodarstvo
Sodišče v Frankfurtu prepovedalo Applu oglaševanje ur kot CO2-nevtralnih zaradi zavajanja potrošnikov
3 posodobitev 26. avg 8:13

Frankfurtsko sodišče je prepovedalo Applu oglaševanje pametnih ur kot "CO2-nevtralnih" v Nemčiji, ker je oglaševanje ocenilo za zavajajoče. Sodišče je s tem ugodilo tožbi organizacije Deutsche Umwelthilfe (DUH). Apple je več svojih pametnih ur oglaševal kot prve "CO2-nevtralne" izdelke, kar je sodišče označilo za zavajajoče.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Zara Negativno
Združeno kraljestvo nevtralno
Britanski nadzorniki oglaševanja nevtralno
Manekenke Negativno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Dogodek se je zgodil v tujini, vendar odpira vprašanja o standardih v modni industriji in oglaševanju, ki so lahko pomembna tudi v Sloveniji.