Primark z debitantsko televizijsko reklamo poskuša obrniti upad prodaje v Veliki Britaniji
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda
posel gospodarstvo življenjski slog

Primark z debitantsko televizijsko reklamo poskuša obrniti upad prodaje v Veliki Britaniji

Primark je v Veliki Britaniji lansiral svojo prvo televizijsko reklamo, s katero želi spodbuditi prodajo in predstaviti kolekcijo ženskega jeansa za jesen/zimo 2025. Celostna blagovna znamka kampanje vključuje plesno usmerjeno televizijsko reklamo, ki je del širše strategije za podporo prodaji.

Izvorni članki

Primark debuts first EVER television advert in bid to reverse sales slump
Primark debuts first EVER television advert in ...
dailymail.co.uk | 1. 9. 2025 14:53
Watch: Primark makes UK TV debut with dance-led...
retailgazette.co.uk | 1. 9. 2025 11:33
In pictures: Primark makes TV debut with new de...
drapersonline.com | 1. 9. 2025 11:19

Lastnosti poročanja virov

Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja. Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn. Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando, je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna. Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.

Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.

Tip poročanja

poročanje o novicah:
analize:
funkcije:
mnenja in komentarji:
intervjuji:
senzacionalizem:

Zanesljivost

zanesljiv:
nezanesljiv:

Politična orientacija

neznano:
desno:

Politične preference

neznano:
nacionalističen:
populističen:
konzervativen:

Neodvisnost

neodvisen:

Objektivnost

nepristranski:
pristranski:

Podobni članki

NBC News z marketinško kampanjo "Reporting For America" naslavlja zaupanje v medije
posel mediji
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda
NBC News z marketinško kampanjo "Reporting For America" naslavlja zaupanje v medije

28. okt 11:05

NBC News je začel novo marketinško kampanjo, imenovano "Reporting For America", ki poudarja poslanstvo javnega servisa in osredotočenost na umirjeno, na dejstvih temelječo reportažo. Kampanja vključuje televizijske oglase in druge promocijske aktivnosti, s katerimi želijo okrepiti zaupanje v medijsko hišo. Poteza sledi ugotovitvam, da je zaupanje javnosti v novice nizko, zato NBC News promovira svoje poročanje kot objektivno in jasno.

John Lewis krepi modno ponudbo s 100 novimi blagovnimi znamkami
posel gospodarstvo
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda
John Lewis krepi modno ponudbo s 100 novimi blagovnimi znamkami

18. avg 13:18

Britanska veleblagovnica John Lewis se je odločila okrepiti svojo modno ponudbo, da bi konkurirala podjetjema Next in M&S. V svoje trgovine dodajajo 100 novih blagovnih znamk moške in ženske mode, vključno z ekskluzivno kolekcijo Mulberry in Vivienne Westwood. Cilj je izboljšati svojo premium pozicijo in pridobiti tržni delež od tekmecev.

Avstralija z novo, 130 milijonov dolarjev vredno oglaševalsko kampanjo privablja turiste
življenjski slog gospodarstvo
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda
Avstralija z novo, 130 milijonov dolarjev vredno oglaševalsko kampanjo privablja turiste

4. avg 8:07

Avstralija je lansirala novo, 130 milijonov dolarjev vredno oglaševalsko kampanjo, ki jo vodi Robert Irwin, s ciljem privabiti več turistov, še posebej iz Kitajske. Kampanja je zasnovana tako, da spodbuja obiskovalce z vsega sveta, da obiščejo Avstralijo.

BYD dosegel pomemben mejnik v Združenem kraljestvu, DS pa si prizadeva za rast v Evropi
posel gospodarstvo
Desnosredinsko
Zanesljiv vir Verified Propaganda
BYD dosegel pomemben mejnik v Združenem kraljestvu, DS pa si prizadeva za rast v Evropi

25. sep 18:05

Kitajski proizvajalec električnih vozil BYD je v Združenem kraljestvu dosegel pomemben mejnik z odprtjem svoje stote franšizne prodajalne vozil. Podjetje je prvo prodajalno odprlo aprila 2023, hitra rast pa kaže na njegovo ambiciozno širitev. Hkrati francoska znamka DS načrtuje znatno povečanje prodaje v Evropi, vključno z Združenim kraljestvom, s predstavitvijo novih modelov, kot sta hatchback No4 in crossover No8.

Zakon o nadzoru klepeta v EU odložen, britanski premier z nizko podporo, britanska digitalna identiteta in porast kraje v trgovinah v Veliki Britaniji
pravosodje kriminal
Desno
Nepotrjeno Verified Propaganda
Zakon o nadzoru klepeta v EU odložen, britanski premier z nizko podporo, britanska digitalna identiteta in porast kraje v trgovinah v Veliki Britaniji

9. okt 9:06

V Evropski uniji je bil odložen sporni zakon o nadzoru klepeta, ki bi omogočil množični spletni nadzor. V Veliki Britaniji se medtem premier Keir Starmer sooča z rekordno nizko podporo, saj ga podpira le 13 odstotkov volivcev. Poleg tega se v državi uvaja digitalna identiteta, imenovana BritCard, ki pa ne uživa podpore javnosti. Vodstvo islandske verige opozarja na porast kraje v trgovinah v Veliki Britaniji, kjer podjetje letno izgubi 20 milijonov funtov zaradi tatvin. Starmer pa se odpravlja na trgovinsko misijo v Indijo.

Avstralija uvaja prepoved družbenih medijev za najstnike s kampanjo 'Za dobro naših otrok'
tehnologija družba
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda
Avstralija uvaja prepoved družbenih medijev za najstnike s kampanjo 'Za dobro naših otrok'

14. okt 13:05

Avstralija bo 10. decembra uvedla prepoved uporabe družbenih medijev za najstnike in jo promovira z nacionalno oglaševalsko kampanjo, vredno 14 milijonov avstralskih dolarjev (9,05 milijona ameriških dolarjev). Kampanja, imenovana 'Za dobro', naj bi starše in otroke seznanila s prihajajočimi omejitvami. Cilj kampanje je zaščititi mlade uporabnike spleta in spodbuditi odgovorno uporabo tehnologije.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Primark Pozitivno
Združeno kraljestvo nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Poslovanje podjetja Primark v Veliki Britaniji nima neposrednega vpliva na življenje v Sloveniji, razen posredno, če slovenski trgovci sledijo trendom.