Kupci jezni na Albert Heijn zaradi praznih polic in neizdanih kuponov po promociji '2+5'
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda
gospodarstvo potrošništvo

Kupci jezni na Albert Heijn zaradi praznih polic in neizdanih kuponov po promociji '2+5'

Promocijska akcija '7 za ceno 2' v trgovinah Albert Heijn je povzročila kaos, prazne police in nezadovoljstvo med kupci v Belgiji. Mnogi kupci, ki niso mogli kupiti izdelkov v promociji zaradi izčrpanih zalog, niso prejeli obljubljenih kuponov za kasnejši nakup s popustom, kar je dodatno razjezilo kupce. Kupci poročajo, da jim osebje trgovine noče izdati kuponov. Podjetje Albert Heijn se je odzvalo z izjavo, da naj bi promocija kupce razveselila.

Lastnosti poročanja virov

Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja. Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn. Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando, je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna. Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.

Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.

Tip poročanja

mnenja in komentarji:
poročanje o novicah:
senzacionalizem:
lokalno poročanje:
analize:

Zanesljivost

zanesljiv:

Politična orientacija

sredina:

Politične preference

neznano:

Neodvisnost

odvisen:
neodvisen:

Objektivnost

nepristranski:
pristranski:

Podobni članki

Romuni načrtujejo večjo porabo za Črni petek 2025, pri čemer so mladi najbolj navdušeni
gospodarstvo potrošništvo
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda
Romuni načrtujejo večjo porabo za Črni petek 2025, pri čemer so mladi najbolj navdušeni

3. nov 17:07

Raziskavi, ki sta jo naročila PayU in MKOR, kažeta, da Romuni načrtujejo povečanje porabe za Črni petek leta 2025. Približno 70% Romunov namerava nekaj kupiti, pri čemer imajo nekateri na voljo celo več kot 2.000 lei. Mladi so se izkazali za najbolj navdušene kupce, saj načrtujejo bolj premišljene nakupe in so pripravljeni porabiti več kot v preteklih letih.

Oglaševanje s popusti, bonusi in najboljšimi cenami: Kaj lahko trgovci obljubljajo?
gospodarstvo potrošništvo
Sredina
Kontradiktorno Verified Propaganda
Oglaševanje s popusti, bonusi in najboljšimi cenami: Kaj lahko trgovci obljubljajo?

9. okt 7:04

Številni trgovci v Nemčiji uporabljajo rabate, bonuse in garancije najboljše cene za privabljanje kupcev. Članki obravnavajo, kaj trgovci smejo obljubljati v oglasih, kje lahko pride do zavajanja in kako lahko sodba Zveznega sodišča prinese več jasnosti na tem področju. Poudarek je na tem, da je cena pogosto ključni argument pri nakupovanju, zato podjetja pogosto posegajo po različnih oblikah znižanj in nagrad.

Supermarketi Albert Heijn in PLUS odpoklicujejo sled zaradi možne okužbe z listerijo
potrošništvo gospodarstvo
Desnosredinsko
Zanesljiv vir Verified Propaganda
Supermarketi Albert Heijn in PLUS odpoklicujejo sled zaradi možne okužbe z listerijo

13. avg 18:59

Supermarketni verigi Albert Heijn in PLUS na Nizozemskem odpoklicujeta pakirano sled po dvoje, ker obstaja možnost, da je okužena z bakterijo listerija. Albert Heijn odpoklicuje dve različici izdelka AH Hollandse nieuwe (filet) s čebulo, PLUS pa izdelek PLUS Hollandse nieuwe s čebulo (2 kosa). Kupce pozivajo, naj izdelkov ne zaužijejo in jih vrnejo v trgovino.

Kupci množično obiskujejo trgovine Aldi zaradi posebnih ponudb
potrošništvo posel
Levosredinsko
Nepotrjeno Verified Propaganda
Kupci množično obiskujejo trgovine Aldi zaradi posebnih ponudb

10. sep 13:10

Kupci v Združenem kraljestvu množično obiskujejo trgovine Aldi zaradi najnovejših posebnih ponudb, vključno s sezonskimi izdelki in blagom za dom. Veliko zanimanje vzbuja predvsem en izdelek, za katerega kupci obljubljajo, da bodo zgodaj stali v vrsti.

Albert Heijn v Amsterdamu prijavil lepljenje ključavnic na 40 trgovinah zaradi protesta proti izraelskim izdelkom
posel človekove pravice
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda
Albert Heijn v Amsterdamu prijavil lepljenje ključavnic na 40 trgovinah zaradi protesta proti izraelskim izdelkom

20. okt 15:05

Albert Heijn je v Amsterdamu podal prijavo, potem ko so demonstranti v noči na ponedeljek zalepili ključavnice na približno štiridesetih trgovinah. S tem so izrazili protest proti prodaji izraelskih izdelkov v trgovinah Albert Heijn.

Nizozemska veriga diskontnih trgovin Action širi poslovanje po Evropi
posel gospodarstvo
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda
Nizozemska veriga diskontnih trgovin Action širi poslovanje po Evropi
1 posodobitev 13. nov 7:38

Nizozemska diskontna veriga Action je v tretjem četrtletju nadaljevala širitev v Evropi z odprtjem prvih trgovin v Romuniji. V prvih devetih mesecih leta so odprli 221 novih trgovin in prisotni so v štirinajstih državah.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Albert Heijn Negativno
Belgija nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Čeprav se dogaja v Belgiji, podobne težave s promocijami in zalogami se lahko pojavijo tudi v slovenskih trgovinah, kar je relevantno za potrošnike.