Težave z mobilnim bančništvom: Lloyds Bank in Halifax prizadeti zaradi izpada, Monzo opozarja uporabnike na posodobitev
gospodarstvo tehnologija finance

Težave z mobilnim bančništvom: Lloyds Bank in Halifax prizadeti zaradi izpada, Monzo opozarja uporabnike na posodobitev

Uporabniki bank Lloyds, Halifax in Bank of Scotland so se danes soočili z izpadom mobilnih aplikacij, kar jim je onemogočilo dostop do svojih računov na dan izplačila plač. Aplikacije so se sesule takoj po odprtju, zaradi česar uporabniki niso mogli izvajati plačil. Lloyds Bank je kasneje sporočil, da so težave odpravljene po triurnem izpadu. Medtem pa Monzo opozarja svoje uporabnike, da morajo posodobiti operacijski sistem svojih telefonov, sicer bodo izgubili dostop do bančnih storitev.

Izvorni članki

Lloyds Bank down LIVE: App crashes with thousan...
express.co.uk | 31. 7. 2025 8:51
Is Halifax banking app down? Users report issue...
oxfordmail.co.uk | 31. 7. 2025 8:47
Lloyds bank app 'not working and 'keeps crashin...
swindonadvertiser.co.uk | 31. 7. 2025 8:25
Lloyds Bank is back online following a 3-hour outage that left thousands of Brits unable to access their accounts on payday
Lloyds Bank is back online following a 3-hour o...
dailymail.co.uk | 31. 7. 2025 7:53
Monzo warns thousands of customers to act or 'lose access to bank account'
Monzo warns thousands of customers to act or 'l...
birminghammail.co.uk | 31. 7. 2025 5:23

Podobni članki

Bank Halifax svetoval strankam glede posodobitve podatkov po blokiranih računih
potrošništvo finance
Bank Halifax svetoval strankam glede posodobitve podatkov po blokiranih računih

31. jul 8:09

Bank Halifax je izdala smernice za stranke glede posodabljanja podatkov po tem, ko so imeli nekateri uporabniki blokirane dostope do svojih računov. Poizvedba stranke, ki se je obrnila na banko glede delovanja transakcijskih provizij, je sprožila odziv banke. Primeri z britanskih spletnih portalov Bristolpost.co.uk in Liverpoolecho.co.uk kažejo na potrebo po jasnih informacijah o upravljanju računov in transakcijah.

Opozorilo "Ustavite se, preden tapnete" zaradi zlonamernih aplikacij na mobilnih telefonih
tehnologija kriminal
Opozorilo "Ustavite se, preden tapnete" zaradi zlonamernih aplikacij na mobilnih telefonih

29. jul 7:14

Uporabnike mobilnih telefonov so opozorili, naj "se ustavijo, preden tapnejo" zaradi grožnje zlonamernih aplikacij. Te aplikacije lahko posnemajo legitimna orodja, kot so bralniki PDF ali Google Chrome, da bi ukradle bančne podatke. Opozorilo poudarja, da je previdnost ključna pri prenosu in uporabi aplikacij na pametnih telefonih.

Nevarno povečanje spletnih prevar z zlonamernimi aplikacijami
obramba kriminal
Nevarno povečanje spletnih prevar z zlonamernimi aplikacijami

29. jul 9:14

Uporabniki mobilnih telefonov so v Združenem kraljestvu opozorjeni na porast prevar z aplikacijami, ki skrito pridobivajo bančne podatke in dostop do občutljivih informacij. Goljufive aplikacije se pogosto izdajajo za legitimno programsko opremo, kot so bralniki PDF ali Google Chrome. Britanske oblasti pozivajo uporabnike, naj so previdni in "ustavijo, preden tapnejo" za preprečitev finančne in podatkovne škode.

Nationwide z velikim prilivom strank, ki so zapustile tradicionalne banke
gospodarstvo finance
Nationwide z velikim prilivom strank, ki so zapustile tradicionalne banke

31. jul 6:24

Britanska gradbena družba Nationwide je zabeležila znatno rast števila strank, saj so se številni uporabniki tekočih računov preusmerili od uveljavljenih bank. V prvih treh mesecih leta je Nationwide privabil skoraj 73.000 novih strank, medtem ko jih je izgubil le 17.000, kar kaže na preobrat v bančnem sektorju. Od uvedbe storitve preklapljanja je Nationwide pridobil že milijon strank, k čemur so pripomogle tudi privlačne denarne spodbude za zamenjavo banke.

Nationwide uvedel telefonsko linijo za pomoč pri uveljavljanju ugodnosti
socialna varnost gospodarstvo
Nationwide uvedel telefonsko linijo za pomoč pri uveljavljanju ugodnosti

30. jul 12:51

Britanska gradbena hranilnica Nationwide je uvedla novo storitev – telefonsko linijo, namenjeno pomoči gospodinjstvom pri uveljavljanju različnih socialnih prejemkov in finančnih ugodnosti. Storitev je na voljo vsem prebivalcem Združenega kraljestva, ne le strankam Nationwidea, kar jo uvršča med prve tovrstne pobude med finančnimi institucijami. S to iniciativo želijo posameznikom pomagati pri dostopu do potencialnih izplačil, ki lahko znašajo tudi do 554 funtov.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Monzo nevtralno
Lloyds Banking Group Negativno
Halifax Negativno
Bank of Scotland Negativno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Dogajanje sicer ni neposredno povezano s Slovenijo, vendar opozarja na potencialne težave in tveganja, povezana z mobilnim bančništvom, ki so relevantna tudi za slovenske uporabnike.